Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Delen Geplaatst: 12 september 2007 Wegens het minder worden van mijn huidige pc ben ik op zoek naar vervanging. Heb hiervoor een budget in gedachten van 600-700 euro.\n\nDoel van de pc is internetten, office en games (niet het nieuwste van het nieuwste op maximale settings zodat een hele zware videokaart niet nodig is). Het is de bedoeling dat ik er weer een paar jaar mee vooruit kan.\n\nHeb al wel het een en ander doorgelezen en ben naar aanleiding daarvan tot een volgende samenstelling gekomen:\n\nBehuizing: Antec Sonata III zwart (500w)\nMoederbord: Gigabyte GA-P35c-DS3R\nProcessor: Intel C2D E6750\nVideokaart: Sapphire X1950 pro 256MB\nGeheugen: Kingston 2GB PC5300/667\nHarde Schijf: Hitachi 7K160 160GB\nDVD/CD: Lite-on LH20A1S\n\nEn zou het volgende nodig zijn?:\nprocessorkoeler: Arctic Freezer 7 Pro\nextra casefan: Antec Tricool 120mm\nWas namelijk een advies van een online pc builder gezien de warmteproductie van de processor.\n\nKosten voor deze samenstelling: 680 euro.\n\nDaar het mijn eerste keer is dat ik een pc zelf samenstel had ik graag jullie mening hierover gehad. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 is een goed systeem waar nog best leuk op kan worden gegamed.\r\n\r\ndie extra Case fan kun je beeter wel neemen idd, dan word de warme lucht ook uit je kast gezogen (of koude lucht er ingeblazen) want ander word op den duur je processor met warme lucht gekoeld, en dan koelt het dus stukken minder goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Alles is goed behalve de harde schijf, je kunt beter eentje met 16mb cache nemen, 250gb of 320gb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 Bedankt iedereen voor de reacties! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen