Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Delen Geplaatst: 12 september 2007 Hallo,\r\n\r\nBij de downloads heb ik vanuit de site van command & conquer (PC game) gedownload. Ik heb deze op cd gebrand, maar nu kom ik erachter dat ik ze moet unzippen. Ik wilde ze dus uitpakken, maar nu is mijn winzip periode verlopen. Het is niet gratis om deze nieuwe winzip te dowloaden of is er ergens een gratis versie van aanwezig. \r\nVervolgens wil ik graag weten hoe ik deze nu goed op cd krijg gebrandt. Kan iemand me daarbij helpen of advies geven?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nPetervl84 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 hier kun je winzip downloaden [url]http://www.oldversion.com/program.php?n=winzip[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 die bestanden die je hebt binnen gehaald zijn .iso bestanden en die kun je meteen branden als image dus hoef je niks uit te pakken.\r\nna het branden kun je meteen het spel installeren wel even de installatie instructies lezen die moet je ook even downloaden als je dat nog niet heb gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Die zip bestanden hoef je inderdaad niet te unzippen.\n\nMocht het in de toekomst nog eens voorkomen dat je *zip-bestanden wél moet openen, dan kun je binnen XP gewoon rechtsklikken op het bestand en kiezen voor Openen met > Gecomprimeerde map. Windows pakt hem dan netjes uit... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen