Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 Hallo,\r\n\r\nIk kan sinds kort geen schermafbeelding meer op mijn bureaublad plaatsen.Alleen een gekleurde bureaublad lukt wel (blauw, geel, groen enz.)\r\nJe kunt bij schermafbeelding kiezen welke je wil hebben, maar kan ze niet aanklikken.\r\nOok een foto als bureaublad instellen lukt niet.\r\nMijn pc draait op windows xp sp2 home editie.\r\n\r\nWie kan me helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 je klikt op je bureaublad rechter-muisknop en dan eigenshappen en dan bereublad en je selcteert bladeren en zoekt de foto/plaatje op die je wilt hebben.en klikt rechtsonder op toepassen en dan ok en klaar! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 @willlieboy22; je bedoelt het vast goed en zoals jij beschrijft hoort het ook, maar dat werkt dus niet meer bij vragensteller.\n\nPffffffff gevonden.... Met Prevx (je kunt een probeerversie downloaden) kun je de instellingen terugzetten\n\n[URL]http://www.idealsoftware.nl/forum/viewtopic.php?t=25&highlight=herstel+bureaublad[/URL]\n\nBelangrijke conclusie is echter ook dat je kennelijk besmet bent met malware, dus Prevx is sowieso geen slecht idee.\n\n- edit - Ik zie deze optie niet meer in Prevx2...:confused:\n\'k Zal even de expert er bij roepen.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Reintje, dat staat [URL=\"http://www.idealsoftware.nl/prevx2nl/handleiding8.html\"]hier[/URL].\n \nIn Prevx naar > Scan & Monitor > Instellingen herstellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Dank je expert ;) voor de snelle reactie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een systeemherstel gedaan en nus is het weer goed Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Kennelijk was je besmet door Malware. Het is wel aan te raden iets aan je beveiliging te doen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen