Ga naar inhoud

Geen schermafbeelding kunnen plaatsen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk kan sinds kort geen schermafbeelding meer op mijn bureaublad plaatsen.Alleen een gekleurde bureaublad lukt wel (blauw, geel, groen enz.)\r\nJe kunt bij schermafbeelding kiezen welke je wil hebben, maar kan ze niet aanklikken.\r\nOok een foto als bureaublad instellen lukt niet.\r\nMijn pc draait op windows xp sp2 home editie.\r\n\r\nWie kan me helpen
Link naar reactie
@willlieboy22; je bedoelt het vast goed en zoals jij beschrijft hoort het ook, maar dat werkt dus niet meer bij vragensteller.\n\nPffffffff gevonden.... Met Prevx (je kunt een probeerversie downloaden) kun je de instellingen terugzetten\n\n[URL]http://www.idealsoftware.nl/forum/viewtopic.php?t=25&highlight=herstel+bureaublad[/URL]\n\nBelangrijke conclusie is echter ook dat je kennelijk besmet bent met malware, dus Prevx is sowieso geen slecht idee.\n\n- edit - Ik zie deze optie niet meer in Prevx2...:confused:\n\'k Zal even de expert er bij roepen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...