Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 Goede dag, ik wil graag 2 monitorren aan sluiten op me pc, en is dan de bedoeling dat ik de scheremen allebei wat anders kan doen.\r\nEchter heb ik maar 1 plugin voor een monitor, is dit dan mogelijk met een slitter? Want kom er niet echt weis uit en zo ja hoe.\r\n\r\nIk heb een\r\n\r\nGeForce 6200 TC64\r\nnVidia GeForce NV44V 6200 SE PCI-Express\r\n2D/3D-videokaart\r\n\r\nMVG, Kevin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Nee, met een splitter gaat dat niet lukken omdat hij het enkele uit-signaal van je videokaart alleen splitst naar 2 monitoren. Dus beeld van linkermonitor is dan identiek aan rechtermonitor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Als je maar één uitgang op je videokaart hebt, kun je slechts één beeldscherm aansluiten. Splitten kan wel met een vga multiplexer, maar dan krijg je twee keer hetzelfde beeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Oké is er dan wel een andere mogelijkheid, waardoor dit wel kan ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Andere videokaart met twee uitgangen.\nPCI videokaartje erbij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Bedankt voor snelle reactie\'s\r\n\r\nmaar nu ben ik misschien toch nog lastig, weet iemand dan goede video kaart, ik gebruik pc voornamelijk voor video bewerking Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Zolang je niet gaat gamen, kan het een vrij licht kaartje zijn, bijvoorbeeld een 7300 of 8400. Zolang er maar twee uitgangen op zitten. Keus genoeg: [url]http://www.azerty.nl/producten/zoek?GROEP_ID=160&PRIJS_KLASSE=20-50&presentatie=detail-lijst&SORTERING=prijs_asc[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen