Anoniem2 Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 Is er ook mogelijkheid dat ik het gebruik van mijn internetverbinding aan kan passen?\r\n\r\nWaarom? dit zou ik graag willen weten omdat elke keer als ik het spel [URL=\"http://www.navyfield.com\"]navyfield[/URL] speel en mijn moeder gaat bellen\r\nof de telefoon opneemt verliest het spel de verbinding met de server. \r\n\r\nDit komt weer doordat wij een op voip gebaseerd abonnement hebben namelijk internet+bellen, waarbij alles over 1 lijn gaat dus het spel neemt naar alle waarschijnlijkheid de hele lijn in beslag of een heel groot deel.\r\n\r\nMijn neefje speelt het spel ook alleen dan met een draadloze verbinding van 54mb/s en als zij gebeld worden dan doet het spel wel even raar maar verliest de verbinding niet.\r\n\r\naangezien ik niet direct zin heb om een draadloze verbinding aan te leggen voor mischien net een halve meter vraag ik me af of er geen andere oplossing voor is. Wij maken gebruik van een 100mb/s verbinding (tenminste dat wordt aangegeven) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 ga jij toch ook gewoon op die draadlose verbinding zitten\n\nik zou even je kabelmaatschapij bellen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Briljante titel :mrgreen:\nNee maar even serieus;\nVerander je titel even in iets wat van zegt over je vraag. Want vragen hebben we hier allemaal wel.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan op \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen