Ga naar inhoud

Vraag max grote van verbinding inperken kan dat?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is er ook mogelijkheid dat ik het gebruik van mijn internetverbinding aan kan passen?\r\n\r\nWaarom? dit zou ik graag willen weten omdat elke keer als ik het spel [URL=\"http://www.navyfield.com\"]navyfield[/URL] speel en mijn moeder gaat bellen\r\nof de telefoon opneemt verliest het spel de verbinding met de server. \r\n\r\nDit komt weer doordat wij een op voip gebaseerd abonnement hebben namelijk internet+bellen, waarbij alles over 1 lijn gaat dus het spel neemt naar alle waarschijnlijkheid de hele lijn in beslag of een heel groot deel.\r\n\r\nMijn neefje speelt het spel ook alleen dan met een draadloze verbinding van 54mb/s en als zij gebeld worden dan doet het spel wel even raar maar verliest de verbinding niet.\r\n\r\naangezien ik niet direct zin heb om een draadloze verbinding aan te leggen voor mischien net een halve meter vraag ik me af of er geen andere oplossing voor is. Wij maken gebruik van een 100mb/s verbinding (tenminste dat wordt aangegeven)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...