Ga naar inhoud

PC geeft niet thuis.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goeiedag medemensen,\nOm maar meteen met de deur in huis te vallen, ik zat dus lekker Oblivion te spelen, toen m\'n PC er mee stopte, geen beeld meer, nu, dan denk je Graka stuk, en dat zou best kunnen, ook al heb ik een andere geprobeerd, maar dan geeft íe nog steeds niet thuis, maar die reserve Graka is ook niet helemaal onverdacht.\nBij een herstart krijg ik wel, na een seconde of 15-20, de bekende piepjes,\n1x lang 3x kort, maar in de handleiding van m\'n MoBo staat daar niets over.\nIk zal even de specs geven:\nAMD Athlon 64 X2 5000+ \nAsus M2N4-SLI, nForce 570 SLI \n6824 Kingston 2GB DDR2 (2x1GB) PC5300 667Mhz \n8696 PEAK GeForce 8600 GT 256MB DDR3 \n3723 Samsung 250GB SATA II 7200RPM 8MB \nOok op I-Net kan ik geen gegevens vinden over de betekenis van het piepsignaal, maar misschien weet iemand hier het.\nAan gezien ik garantie heb, maar de PC on-line gekocht heb, is het uiteraard makkelijker om de Graka terug te sturen, dan de hele PC.\nIk hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb verteld, maar als er nog vragen zijn roept U maar.\nEn een helpend antwoord zou helemaal te gek zijn, zodat ik weet waar ik aan toe ben.\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote=reintje;341855]@Anacho....\nJij hebt deze kast toch? \n[IMG]http://www.komplett.nl/img/p/400/311799.jpg[/IMG]\nHeb jij er een sleuteltje bij gekregen?\n\nIk heb nl de III en geen sleuteltje... :confused:[/quote]\nJa ik heb een sleuteltje, twee zelfs, maar ik weet niet of het dezelfde slotjes zijn, maar ik wil je er eventueel wel 1 sturen, als \'ie niet past, stuur j\'m weer terug, No problem! Stuur maar een PB\'tje als je wil. En bedankt voor de link(Y)\n\n@Jim, dat was budgettair, maar zoals je al zegt, je verwacht juist niet dat je Graka het zo snel begeeft.:(\n\n@Intel, de PC is 2 maanden oud, de kast is een Antec Sonate II (zie boven, post van Reintje) heeft een stoffilter, die heel goed werkt, de voeding is dus een Antec smart power 450 watt
Link naar reactie
[quote=Anacho;341916]Ja ik heb een sleuteltje, twee zelfs, maar ik weet niet of het dezelfde slotjes zijn, maar ik wil je er eventueel wel 1 sturen, als \'ie niet past, stuur j\'m weer terug, No problem! Stuur maar een PB\'tje als je wil. En bedankt voor de link(Y)\n\n@Jim, dat was budgettair, maar zoals je al zegt, je verwacht juist niet dat je Graka het zo snel begeeft.:(\n\n@Intel, de PC is 2 maanden oud, de kast is een Antec Sonate II (zie boven, post van Reintje) heeft een stoffilter, die heel goed werkt, de voeding is dus een Antec smart power 450 watt[/quote]\n\nDank je..\nIk heb al even gemaild naar de leverancier, want zou er toch van hun wel een sleuteltje bij hadden moeten krijgen...:confused:\nStom dat ik het niet eerder heb gezien.\nIk zal morgen ook nog eens even de dozen waarin het afgeleverd is overhoop halen. Als ik er helemaal niet meer uitkom, hou ik me graag voor je aanbod aanbevolen... Dat hoor je dan nog...
Link naar reactie
PC draait weer, heb zelf een nieuwe Graka gekocht, dezelfde, alleen is deze van XFX,\nik neem aan dat ik van Cool-Prices een nieuwe krijg, die gaat dan naar m\'n zoon, die krijgt voor z\'n verjaardag een vrijwel zelfde systeem als ik nu heb, alleen zit daar een AMD Athlon 64 X2 4000+ in en hij wilde een andere kast, weet ff zo gauw niet meer welke.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...