Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Delen Geplaatst: 9 september 2007 Goeiedag medemensen,\nOm maar meteen met de deur in huis te vallen, ik zat dus lekker Oblivion te spelen, toen m\'n PC er mee stopte, geen beeld meer, nu, dan denk je Graka stuk, en dat zou best kunnen, ook al heb ik een andere geprobeerd, maar dan geeft íe nog steeds niet thuis, maar die reserve Graka is ook niet helemaal onverdacht.\nBij een herstart krijg ik wel, na een seconde of 15-20, de bekende piepjes,\n1x lang 3x kort, maar in de handleiding van m\'n MoBo staat daar niets over.\nIk zal even de specs geven:\nAMD Athlon 64 X2 5000+ \nAsus M2N4-SLI, nForce 570 SLI \n6824 Kingston 2GB DDR2 (2x1GB) PC5300 667Mhz \n8696 PEAK GeForce 8600 GT 256MB DDR3 \n3723 Samsung 250GB SATA II 7200RPM 8MB \nOok op I-Net kan ik geen gegevens vinden over de betekenis van het piepsignaal, maar misschien weet iemand hier het.\nAan gezien ik garantie heb, maar de PC on-line gekocht heb, is het uiteraard makkelijker om de Graka terug te sturen, dan de hele PC.\nIk hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb verteld, maar als er nog vragen zijn roept U maar.\nEn een helpend antwoord zou helemaal te gek zijn, zodat ik weet waar ik aan toe ben.\nBij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Hm, weet je zeker dat het videokaart is ? \r\nKan ook moederbord zelf zijn. Proc neem ik aan van niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [quote=jim565656;341827]Hm, weet je zeker dat het videokaart is ? \nKan ook moederbord zelf zijn. Proc neem ik aan van niet.[/quote]\nDaarom wil ik ook weten wat de \"Piepjes\" betekenen, maar dat staat dus niet in de handleiding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Kan het op google ook niet vinden. Heb je niet een goede andere PCI-E videokaart ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Nope, maar bedankt voor je inzet Jim, ik zal morgen eens kijken of er iemand in de buurt een PC met een PCI_E slot heeft, anders koop ik er nog een bij, mocht het dan toch het MoBo zijn, dan laat ik die vervangen , en dan kan ik meteen SLI gaan draaien.Maar antwoorden blijven welkom . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 :( oeps... pas nieuwe PC... \nOmdat ik in diezelfde tijd een nieuwe kocht, jouw voortgang/ervaringen destijds met belangstelling gevolgd.\nDat ga ik nu ook doen Anacho... sterkte er mee... dit is balen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [URL]http://support.asus.com/technicaldocuments/technicaldocuments.aspx?SLanguage=en-us[/URL]\n\n@ Anacho; even deze downloaden.\n [URL]http://support.asus.com/images/document/ts/E2437_MB.zip[/URL]\n\nOp pagina 4 staat de uitleg van de piepjes... Het is inderdaad de grafische kaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Het ziet er idd slecht uit voor je PEAK kaart. Waarom heb je eigenlijk geen XFX of Club3D genomen.\r\nGrafische kaart gaat toch meestal het minste snel stuk.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 @Anacho....\nJij hebt deze kast toch? \n[img]http://www.komplett.nl/img/p/400/311799.jpg[/img]\nHeb jij er een sleuteltje bij gekregen?\n\nIk heb nl de III en geen sleuteltje... :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Zit er veel stof in de kast. of is de voeding zwakjes....\r\n\r\nwaarschijnlijk heeft dit wel iets met temparatuur te maken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [quote=reintje;341855]@Anacho....\nJij hebt deze kast toch? \n[IMG]http://www.komplett.nl/img/p/400/311799.jpg[/IMG]\nHeb jij er een sleuteltje bij gekregen?\n\nIk heb nl de III en geen sleuteltje... :confused:[/quote]\nJa ik heb een sleuteltje, twee zelfs, maar ik weet niet of het dezelfde slotjes zijn, maar ik wil je er eventueel wel 1 sturen, als \'ie niet past, stuur j\'m weer terug, No problem! Stuur maar een PB\'tje als je wil. En bedankt voor de link(Y)\n\n@Jim, dat was budgettair, maar zoals je al zegt, je verwacht juist niet dat je Graka het zo snel begeeft.:(\n\n@Intel, de PC is 2 maanden oud, de kast is een Antec Sonate II (zie boven, post van Reintje) heeft een stoffilter, die heel goed werkt, de voeding is dus een Antec smart power 450 watt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 [quote=Anacho;341916]Ja ik heb een sleuteltje, twee zelfs, maar ik weet niet of het dezelfde slotjes zijn, maar ik wil je er eventueel wel 1 sturen, als \'ie niet past, stuur j\'m weer terug, No problem! Stuur maar een PB\'tje als je wil. En bedankt voor de link(Y)\n\n@Jim, dat was budgettair, maar zoals je al zegt, je verwacht juist niet dat je Graka het zo snel begeeft.:(\n\n@Intel, de PC is 2 maanden oud, de kast is een Antec Sonate II (zie boven, post van Reintje) heeft een stoffilter, die heel goed werkt, de voeding is dus een Antec smart power 450 watt[/quote]\n\nDank je..\nIk heb al even gemaild naar de leverancier, want zou er toch van hun wel een sleuteltje bij hadden moeten krijgen...:confused:\nStom dat ik het niet eerder heb gezien.\nIk zal morgen ook nog eens even de dozen waarin het afgeleverd is overhoop halen. Als ik er helemaal niet meer uitkom, hou ik me graag voor je aanbod aanbevolen... Dat hoor je dan nog... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 [QUOTE]Ik zal morgen ook nog eens even de dozen waarin het afgeleverd is overhoop halen. Als ik er helemaal niet meer uitkom, hou ik me graag voor je aanbod aanbevolen... Dat hoor je dan nog...[/QUOTE]\n\n:oops: Gelukkig gevonden in de dozen.... \nNogmaals bedankt voor je sympathieke aanbod (F) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 Hoe oud is je systeem ongeveer? De antec smartpower voedingen staan erom bekend dat ze na 1 a 2 jaar stuk gaan door slechte condensators. Door de spanningen van de voeding te meten met liefst een multimeter of in het bios kun je achterhalen of dit het geval is. meestal kakt de 5 volt lijn helemaal in bijv 4,60 volt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 [QUOTE]@Intel, de PC is 2 maanden oud, de kast is een Antec Sonate II (zie boven, post van Reintje) heeft een stoffilter, die heel goed werkt, de voeding is dus een Antec smart power 450 watt[/QUOTE] .\n\n(Sorry Anacho... kon het niet laten). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 Ja idd die Smartpower voedingen zijn echt troep. Ik heb nu een Zalman gekocht en die doet het wel goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 [quote=reintje;341986].\n\n(Sorry Anacho... kon het niet laten).[/quote]\nGeeft niet, Misschien leren ze ooit nog eens lezen als ze er wat vaker op gewezen worden:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 [QUOTE=reintje;341986].\r\n\r\n(Sorry Anacho... kon het niet laten).[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk de Kansen zijn klein. Alleen na 2maanden goed gebruik kan er zeer zeker een laagje stof liggen\r\n\r\nBij computers ben gewent altijd overal mee rekening mee te houden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 PC draait weer, heb zelf een nieuwe Graka gekocht, dezelfde, alleen is deze van XFX,\nik neem aan dat ik van Cool-Prices een nieuwe krijg, die gaat dan naar m\'n zoon, die krijgt voor z\'n verjaardag een vrijwel zelfde systeem als ik nu heb, alleen zit daar een AMD Athlon 64 X2 4000+ in en hij wilde een andere kast, weet ff zo gauw niet meer welke. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Nou...\'k Mag toch aannemen dat je een nieuwe krijgt zeg. Dat ding is nog geen twee maanden oud. Je hebt er maar weer mooi werk van...\nHou je ons wel op de hoogte hier?\nIs ook wel fijn om echt betrouwbare info te krijgen omtrent service van bedrijven... (is ook een stokje achter de deur dat ze het netjes afhandelen). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen