Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Delen Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb 2 vragen .\r\nWat is het nut van de sidebar ? en Wie heeft er ervaringen mee ?:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb \'m eens gezien, en je kunt daar allerlei gadgets in stoppen. De dingetjes die er standaard bij zitten, zijn nou niet echt wereldschokkend. Een analoge klok, een kalender, lekker belangrijk. Misschien dat er nog wel nuttiger dingen gaan komen (ongetwijfeld) maar op dit moment lijkt het me gewoon een veredeld System Tray geval. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 je kan er allmaal handige dingen in roppen maar zulke skins die je er op gaat zetten word je pc alleen maar traag van dus mijn menig niet doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 volgens mij, werken dat soort dingen niet goed op xp, het rateld en plakt veel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Een andere Sidebar is te vinden op [url]http://www.thoosje.com/[/url] .\r\nDie heeft zo\'n 400 dingetjes die je erop kan zetten.\r\nWerkt heel goed met XP.\r\nNodig is het niet, maar leuk is het wel.\r\nDe sidebar in Vista is m.i. ook niet noodzakelijk.\r\nEn dat trager worden is minimaal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2009 Ik heb Thoosje gedownload, maar krijg de gadgets (klok en kalender bvb) niet in de side-bar.\r\nWanneer ik ze aanklik zouden ze op mijn scherm moeten komen, zodat ik ze naar de sidebar kan slepen (had ik toch begrepen) maar ik zie niets om te verslepen. Iemand enige ervaring?\r\nbedankt!\r\nbroekie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2009 Daarvoor moet je een gadget extractor gebruiken. Dan komen ze er tussen.\r\nIk vind het wel handig omdat ik veel RDP gebruik en dus ook de rdp gadget. Het is niet nodig maar wel grappig. Wat in de gadget bar kan, kan op vele mogelijke andere manieren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen