Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2007 Delen Geplaatst: 8 september 2007 Dag Mensen,\r\n\r\nIk heb een TFT scherm waarvan ik graag wil dat het beeld wordt weergegeven met een kader er omheen. Vroeger kon ik met mijn CRT scherm dit gewoon doen met de knoppen die erop zaten, dit wil echter niet meer met dit TFT scherm.\r\n\r\nMijn vraag: Is er software die het mogelijk maakt om mijn beeld weer te geven met een zwart kader er omheen? Als het ware dus een beetje verkleind? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 iemand een idee?? :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 Misschien kom je hier verder:\r\n\r\n[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1223637/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 In de nvidia driver kun je zelf instellen of het scherm gestretcht moet worden of niet. Als je dus de resolutie lager dan de maximale neemt, kun je een kader krigen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen