Ga naar inhoud

In de e-mail geen plaatje, maar kruis.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb ze weer terug, de kruisjes die een plaatje moeten voorstellen (zie plaatje).\nEerder ook wel gehad, maar na nieuwe setup is het weer goed.\nZal door een of ander cleaner progje komen.\nMaar als ik nu weet waar ik het kan aanzetten, werkt het wat makkelijker.\nEerder die vraag ook eens gesteld, maar kon het niet zo gauw terg vinden.\nIemand een bruikbare tip?\n \nEven een aanvulling:\nBij andere mails heb ik ook een kruis staan, maar als ik dan op de balk boven de mail klik worden het gelijk plaatjes.\nBij deze van het plaatje niet, Aldi, vreemd hoor.\nVan Wehkamp weer wel de plaatjes zichtbaar na aanklikken.\nIk meld het maar even voor de duidelijkheid.
Link naar reactie
[quote=sjouwer;341514]dit is een beveiliging instelling van oe\n \nkijk bij extra -- opties -- tab beveiliging \n \nvan de eerste aanvink vakjes (niet de radio button) moet 1 wel, 2 en 3 niet aangevinkt zijn[/quote]\n \nHelaas, dat is hem niet, had ik eerder ook al veranderingen in aangebracht.\n \nZie plaatje,\nIs overigens ook niet om aan te zien, hoe krijg ik dat eigenlijk duidelijker?\nIk gebruik EasyResize.\nHet orgineel was 588 x 574 en 78 kb
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;341530]Is overigens ook niet om aan te zien, hoe krijg ik dat eigenlijk duidelijker?[/QUOTE]\n\nPAINT openen, venster actief maken, Alt+Printscrn, PAINT actief maken, \"edit - plakken\", en opslaan als .JPG\n\nWat ik eigenlijk bedoel is niet resizen.\nOf opslaan in .JPG met een goed programma al Photoshop, zodat je de compressie (kwaliteit) zelf kan instellen, en zo dus \"resized\".\n\nResizen hoeft ook eigenlijk niet als het in dit forum geplaatst wordt, een schermafbeelding blijft onder de 96 kb als .JPG.\n(althans voor mijn 1024 x 768 resolutie)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...