Ga naar inhoud

Iets anders dan FTDv3.8

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje gewerkt met FTDv3.7 maar sinds kort hebben ze een update naar v3.8. Gezien het feit dat het nu bijna onmogelijk is om er op te komen. En de nieuwe software mij even te ingewikkeld is om er even echt achter te gaan zitten. En het uit te pluizen. \r\n\r\nMet een kleine van nog net 7 weken is dat ff geen doen. haha\r\n\r\nWil ik vragen of er een soort gelijk pogramma is dat hetzelfde functioneerd als FTDv3.7 Dus ophalen van treads voor Newsleecher om te kunnen downloaden.
Link naar reactie
[quote=tjoekse;341346]die is er nog niet las ik op hun forum .\nheb het zelf nog nooit gebruikt , en weet niet wat het precies kan en doet .:confused:[/quote]\n\nIn watchdog kun je een zoekterm zetten. Als het onderwerp nog niet is gevonden, kun je de waakhond opdracht geven je te waarschuwen zodra de term wél op FTD voorkomt. Dat is handig als je niet dagelijks FTD afstruint.\nVerder kun je met Watchdog een stukje terug in de tijd als posten al van FTD zijn verdwenen, maar je toch nog graag details wilt weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...