Ga naar inhoud

Vista in Nederlandstalig maken

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik werk al even met vista ultimate. deze versie is engelstalig.\r\nik wil graag een nederlandstalige.\r\n\r\nis dit mogelijk,\r\n\r\nzo ja,\r\n\r\nkan ik dan ook mijn .iso (van de vista dvd) aanpassen zodat ik meteen vanuit de installatie van vista de nederlandse taal wordt geinstalleerd en niet eerst de engelse.\r\n\r\nik zou ook graag weten waar ik dit kan downloaden (die taalbestanden).\r\nik werk momenteel weer met xp totdat ik een nl versie van vista heb.\r\nals dit niet lukt zet ik de engelse ermaar weer op.\r\n\r\n\r\ngr computerproblemen
Link naar reactie
Voor zover ik weet zijn alle Vista DVD\'s qua inhoud inderdaad identiek, maar ik dacht eigenlijk dat dat alleen betekende dat je met een nieuwe licentie van je bestaande schijf bijvoorbeeld van Home Premium naar Ultimate kunt.\nIn het verleden was het trouwens ook altijd al zo dat je voor een andere taal een andere disc nodig hebt, sta er niks van te kijken dat dat voor Vista niet veranderd is.
Link naar reactie
het bijzondere aan vista is dat alle talen op een cd staan. de cd herkent aan de key welke versie geinstalleerd moet worden. als je met deze engelse key echter nederlands wilt, zul je toch eerst gewoon engels meoten installeren, en dan nl taalpakket binnenhalen via update.\r\n\r\nwaarom heb je de engelse versie eigenlijk gekocht?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...