Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 hallo,\r\n\r\nik werk al even met vista ultimate. deze versie is engelstalig.\r\nik wil graag een nederlandstalige.\r\n\r\nis dit mogelijk,\r\n\r\nzo ja,\r\n\r\nkan ik dan ook mijn .iso (van de vista dvd) aanpassen zodat ik meteen vanuit de installatie van vista de nederlandse taal wordt geinstalleerd en niet eerst de engelse.\r\n\r\nik zou ook graag weten waar ik dit kan downloaden (die taalbestanden).\r\nik werk momenteel weer met xp totdat ik een nl versie van vista heb.\r\nals dit niet lukt zet ik de engelse ermaar weer op.\r\n\r\n\r\ngr computerproblemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Voor zover ik weet zijn alle Vista DVD\'s qua inhoud inderdaad identiek, maar ik dacht eigenlijk dat dat alleen betekende dat je met een nieuwe licentie van je bestaande schijf bijvoorbeeld van Home Premium naar Ultimate kunt.\nIn het verleden was het trouwens ook altijd al zo dat je voor een andere taal een andere disc nodig hebt, sta er niks van te kijken dat dat voor Vista niet veranderd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Microsoft moet toch ergens geld vandaan halen? \nMaar ik dacht dat het wel mogelijk zou moeten zijn met XP, maar hoe????\nDus misschien ook wel voor Vista.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 het bijzondere aan vista is dat alle talen op een cd staan. de cd herkent aan de key welke versie geinstalleerd moet worden. als je met deze engelse key echter nederlands wilt, zul je toch eerst gewoon engels meoten installeren, en dan nl taalpakket binnenhalen via update.\r\n\r\nwaarom heb je de engelse versie eigenlijk gekocht? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Wat ik er van gelezen heb,hele tijd terug,is dit niet mogelijk.\r\n\r\nWant dan zou je DVD met Vista Multy Languadge (schrijf ik dit goed ? ) kunnen kopen,maar tot nog toe ben ik deze nog niet tegen gekomen.\r\nDit geldt ook voor XP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 [QUOTE=cuizenier;341328]Vista Multy Languadge[/QUOTE]\r\nFonetisch zit je aardig in de buurt, probeer dit eens: Vista Multi Language :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Valt me iets in.\r\nDit kan alleen met Vista Ultimate.\r\nZelf heb ik ook Ultimate en kreeg een update van alle mogelijke talen,die je TOCH kunt installeren.\r\nVoor nog meer tekst en uitleg hoe dit is uit tevoeren zie :\r\n\r\n[url]www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_weergavetaalwijzigen.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 FooBar,\r\nBen nog nooit over de plas naar UK geweest,vandaar.\r\nWel nog een leuke vermelding in CID blz. 67 over jou en Argus.\r\nHet geheugen van cuizenier wordt wat traag en memtest werkt niet bij mij :mrgreen:\r\nWat doet het er ook toe,als de TS maar geholpen is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Misschien wist je het al:\r\nMaar als je nou de windowsupdate opstart en kiest voor \"verborgen updates herstellen\" of ik denk voor jouw: restore hidden updates (?). Dan kan je kiezen voor extra talen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 ok, bedankt voor jullie reacties.\r\n\r\nzal eens proberen of het lukt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen