Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 Hoi,\r\n\r\nik heb net een email verstuurd via hotmail, een vrij belangrijke trouwens, maar ik ben zo stom geweest om te vergeten dat ie een kopie moest opslaan in de sent messages box. Nu heb ik het bericht per ongeluk naar het verkeerde adres gestuurd, en het lijkt er niet op dat ie teruggestuurd wordt, met andere woorden, iemand anders heeft een bericht gekregen en die heeft waarschijnlijk geen flauw idee waar het over gaat.\r\n\r\nHoe dan ook, mijn vraag is, is er ergens een map of directory op mijn pc waarin tijdelijk emails worden opgeslagen tijdens het typen???? Zeg maar van die logfiles die je typ-aanslagen volgen??? of iets wat daar op lijkt???\r\n\r\nAls dit niet zo is, dan zit er niets anders op dan hopen dat die persoon zijn email ooit checkt en een verbouwereerde reactie terug mailt, en/of er nog een mail achteraan sturen of ie alsjeblieft een reactie wil geven....??:neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Om kort te zijn... Nee sorry, weg=weg.\r\nDus het wordt hopen voor je... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 [QUOTE=Bertram88;341129] en/of er nog een mail achteraan sturen of ie alsjeblieft een reactie wil geven.[/QUOTE] Bij jou zal je het bericht zeker niet kunnen terugvinden (zie BlackTiger), maar als ik jou was zou ik zelf initiatief nemen om die (onbewuste) bestemmeling te vragen om je bericht te retourneren. Blijven wachten tot hij/zij dat spontaan doet lijkt me een beetje hopeloos. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Ik heb in de instellingen van mail en ook hotmail vast aangekozen staan dat altijd copie wordt gemaakt van alle verzonden post; weggooien kan altijd nog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 [quote]maar als ik jou was zou ik zelf initiatief nemen om die (onbewuste) bestemmeling te vragen om je bericht te retourneren. [/quote]\r\nGoed iee, maar de email staat niet in zijn verzonden items, hoe moet je dan de onbewuste (maar dus ook onbekende) bestemmeling gaan bereiken?;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Het zal wel geen echte belangrijke mail zijn ,want daar gebruikt een normaal mens geen hotmail voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 [QUOTE=BlackTiger;341351]Goed iee, maar de email staat niet in zijn verzonden items, hoe moet je dan de onbewuste (maar dus ook onbekende) bestemmeling gaan bereiken?;)[/QUOTE] Daar heb je natuurlijk een punt, maar ik had uit het verhaal van TS afgeleid dat hij/zij de bestemmeling nog wel kende. Dat is dus maar de vraag ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Dat is er inderdaad niet specifiek uit af te leiden, maar wel tussen de regels door te lezen. Doch da\'s geen zekerheid, dat klopt ook weer.\r\nBen benieuwd of Bertram nog een oplossing gevonden heeft? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Als de mail zo belangrijk is dan weet hij toch nog wel wat er in staat ,en kan toch alsnog een nieuwe mail naar het juiste adres sturen.\nIk blijf het een erg vreemde vraag vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb het op kunnen lossen, en zoals Animal zei, echte belangrijke mails verstuur ik gelukkig niet via hotmail. Maar goed, ik heb verder een beroep gedaan op mijn eigen korte-termijn geheugen en een groot deel van wat ik in de mail had gezet weer opnieuw kunnen noteren dus...bedankt voor het meedenken! En ik zal voortaan ook maar even die copy aanvinken:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen