Ga naar inhoud

Verzonden bestanden

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nik heb net een email verstuurd via hotmail, een vrij belangrijke trouwens, maar ik ben zo stom geweest om te vergeten dat ie een kopie moest opslaan in de sent messages box. Nu heb ik het bericht per ongeluk naar het verkeerde adres gestuurd, en het lijkt er niet op dat ie teruggestuurd wordt, met andere woorden, iemand anders heeft een bericht gekregen en die heeft waarschijnlijk geen flauw idee waar het over gaat.\r\n\r\nHoe dan ook, mijn vraag is, is er ergens een map of directory op mijn pc waarin tijdelijk emails worden opgeslagen tijdens het typen???? Zeg maar van die logfiles die je typ-aanslagen volgen??? of iets wat daar op lijkt???\r\n\r\nAls dit niet zo is, dan zit er niets anders op dan hopen dat die persoon zijn email ooit checkt en een verbouwereerde reactie terug mailt, en/of er nog een mail achteraan sturen of ie alsjeblieft een reactie wil geven....??:neutral:
Link naar reactie
[QUOTE=Bertram88;341129] en/of er nog een mail achteraan sturen of ie alsjeblieft een reactie wil geven.[/QUOTE] Bij jou zal je het bericht zeker niet kunnen terugvinden (zie BlackTiger), maar als ik jou was zou ik zelf initiatief nemen om die (onbewuste) bestemmeling te vragen om je bericht te retourneren. Blijven wachten tot hij/zij dat spontaan doet lijkt me een beetje hopeloos.
Link naar reactie
Ik heb het op kunnen lossen, en zoals Animal zei, echte belangrijke mails verstuur ik gelukkig niet via hotmail. Maar goed, ik heb verder een beroep gedaan op mijn eigen korte-termijn geheugen en een groot deel van wat ik in de mail had gezet weer opnieuw kunnen noteren dus...bedankt voor het meedenken! En ik zal voortaan ook maar even die copy aanvinken:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...