Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 Goedendag allemaal,\r\n\r\nIk heb een groot probleem en snap er werkelijk de ballen niet van!!\r\n\r\nProbleem is: Zowel mijn DVD-Rom als mijn CD brander pakt geen cds meer..Nu speelt dit probleem al een hele tijd maar nu dee ik pas een cd erin van Battlefield 2 en die pakte hij wel!!!!!!!!!!!! vervolgens was ik blij want ik dacht dat ik hem gemaakt had doormiddel van het verwijderen van een aantal onnodige bestanden die iets te maken hadden met het aanbrengen van een extra visuele cdrom schijf zodat ik een spel kon spelen die ik gedownload had..maargoed ik dus blij en wou mijn computer gaan opschonen...probleem: Hij pakt dus geen enkele cd...alleen die van BF2!!!!!!!! \r\n\r\nIk wilde dus net eerst even een spel die ik geleend heb van een vriend uitteste en die werkte niet!\r\nVervolgens deed ik de windows cd-rom erin blijftie maar draaien draaien draaien maar er gebeurd niets!! uiteindelijk stopte die.\r\n\r\nAls ik nu de BF2 cdrom erin doe paktie em wel weer gewoon? wat is HIER aan de hand? help me aub want ik ben geneigd mijn computer een rotschop te verkopen!!!\r\n\r\nHELP \r\n\r\nGroetjes\r\nKoos van Spronsen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Btw nog iets...ik heb al een aantal keer mijn computer opengemaakt om de stekers goed aan te drukken etc. Ook in de BIOS staat alles goed\r\n\r\nGroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 [QUOTE=Koos van Spronsen;341102]help me aub want ik ben geneigd mijn computer een rotschop te verkopen!!![/QUOTE]\r\n\r\nDan heb je inderdaad hulp nodig, maar niet van een computer-forum, al weten de meesten wel hoe frustrerend een computer kan zijn.\r\n\r\nKan je het station in je Verkenner zien ? (als bv D: of als E: met de naam van de CD die erin zit misschien ?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Wel als E:(brander) en F: (dvd) maar niet met de naam van de cd..\r\n\r\nalleen als ik de Battlefield 2 dvd erin doe staat de naam erbij anders niet.\r\n\r\nGroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Wat gebeurt er dan wanneer je op die driveletter(s) LINKS-klikt/dubbelklikt (met een cd erin natuurlijk) ?\n\nWat gebeurt er dan wanneer je op die driveletters RECHTS-klikt ? (met een cd erin natuurlijk) ?\n\nZou je je kunnen herinneren of die stations defect raakten NADAT je dat spel had geïnstalleerd ?\n\nKijk in \"apparaatbeheer\" of er iets vemeld staat bij de stations.\n(start - instellingen - configuratiescherm - systeem - Apparaatbeheer - en klikken op + bij cdrom) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1232791[/url]\n\nAls hij op DMA/vooruitlezen staat, zet hem dan even op PIO, maar zet hem wel terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Erik,\r\n\r\nAls ik dubbel klik links met cd erin zegtie dat er niets in zit. behalve bij dat ene spel\r\nhetzelfde geldt als ik met me rechtermuisknop druk en em open.\r\n\r\nEr staan geen fouten bij apparaatbeheer! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Heb je dat spel moeten installeren om te kunnen spelen ?\r\nMisschien dé-installeren en zien wat dat doet ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 is al gebeurd het werkt allemaal nog steeds niets...het is Battlefield 2... die moet je gewoon installeren en met cd erin spelen...doetie gewoon\r\n\r\nalleen andere cds pakt mijn dvd niet meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 Je kan proberen in apparaatbeheer het DVD station te selecteren, rechtsklikken, en \"installatie ongedaan maken\" kiezen, waarmee de driver (stuurprogramma) verwijderd wordt.\r\nDaarna opnieuw opstarten om Windows hem opnieuw te laten detecteren.\r\n\r\nHopelijk is het niet iets wat dat spel heeft geplaatst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 Al gedaan, helpt ook niet\r\n\r\ntis gewoon iets mysterious!!\r\n\r\nGroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 Dan is het mogelijk dat er door dat spel zg \"filterdrivers\" geïnstalleerd zijn, die alleen door dat spel \"begrepen\" worden, maar dat is wel gokken\r\n\r\nJe kan (ook in dit forum) zoeken naar upperfilter en lowerfilter voor meer info over filter drivers.\r\n\r\n[url]http://www.bustrace.com/products/devfilter.htm[/url]\r\nHier staat een klein programma dat je kan vertellen welke van die dingen er op je systeem zitten, en misschien kan je dmv de namen achterhalen of ze bij dat spel horen ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen