Ga naar inhoud

Draadloze verbinding verdwenen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goed, mijn probleem. Ik heb een Acer 3003WLMI. Tot eind mei heb ik ruim een jaar keurig geinternet via de draadloze verbinding van onze computer. Helaas had mijn laptop in Juni wat problemen, waaronder met de internet verbinding. Tot vanochtend kreeg ik wel verbinding met het netwerk, maar er werden geen gegevens doorgestuurd en ik kon niet op internet. Inmiddels doet de draadloze verbinding het op de computer - die de verbinding doorstuurde - ook niet meer. Hoe kan ik alles weer opnieuw instellen? \r\n\r\nP.s We maken geen gebruik van een router, maar tot voorheen was dat ook niet nodig.\r\n\r\nEdit: Momenteel heb ik via wireless soft AP wel verbinding. Maar op mijn laptop kan ik nog steeds niet internetten. Worden er geen gegevens doorgestuurd of ligt het puur aan mijn laptop? Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
[QUOTE=Maximinus;351225]Nah, ik snap het i.i.g. niet...... (modem comp1laptop ???) en wat is : wireless soft AP ??\r\n\r\nMisschien de wizzard internet delen nog een keertje draaien?? (suggestie)[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik inderdaad al geprobeerd. \r\n\r\nWireless Soft AP is een access point. Meer weet ik ook niet, maar via dat accespoint kon ik eerder altijd verbinding maken met mijn laptop (wireless inderdaad) \r\n\r\nWe hebben thuis een HP PC, die heeft verbinding met ADSL modum en die leverde ook weer de Soft Access point. Dan kon ik de verbinden van de PC doorschakelen via draadloze verbindingen naar mijn laptop. Maar inmiddels heb ik wel verbinding met de computer, maar krijg ik geen internet doorgestuurd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...