Ga naar inhoud

UPC- Internet en Bellen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb UPC opgezegd...Wat een problemen !!\n\nHier geldt wel; als het werkt is er niets aan de hand (klinkt logisch), maar áls je dan een keer problemen heb zijn de rapen gaar.\n\n- Telefonische beloftes worden niet nageleefd\n- Gepleegde telefoontjes/afspraken zijn niet terug te vinden in bestand van UPC\n- Misverstanden over betalingen\n- Vragen naar iemand waar je, bijv. gister, mee gebeld heb is niet mogelijk\n (ze werken nml. met 3 versch. callcenters)\n\nMocht je UPC nemen of al hebben is er één advies wat ik je wil geven,\nAls de helpdesk je problemen niet of niet goed genoeg oplost, moet je vragen naar de afdeling RETENTIE, en daar je verhaal doen. Zij doen niet alles wat je wilt, maar wel een heleboel meer dan die ****** van de helpdesk....
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Upc ....een en al elende!ik had het ook als een van de eerste in rotterdam,na het aansluiten van mij lijn duurde het dik een week eer ik ook echt kon bellen,het modem knalde er steeds uit,(net in bewerking bezig hup weer opnieuw)geen internet ,geen foon of wel internet maar geen foon,of wel andersom!wat een rampen provider!ik raad het echt af!\r\nIk heb het nog een 4 maanden volgehouden en ben toen over gestapt naar kpn adsl en tot nu toe(al 1 jaar)een maal een storing gehad!en niet meer,als ik bel met een probleem word ik goed en vriendelijk te woord gestaan...maar upc?hell no!:mad: niet doen...
Link naar reactie
Woon wel in de regio Eindhoven-Helmond en heb inderdaad het \"genoegen\"gehad van UPC Internet en bellen. \r\nOm een lang verhaal kort te maken, niet aan beginnen tenzij dat je het op prijs stelt om \r\n1. elke dag af te wachten of je vandaag wél kunt internetten.\r\n2. te ervaren dat je vandaag wél gebeld kunt worden in tegenstelling tot de drie voorgaande dagen. \r\n3. uren aan de helpdesklijn te hangen à 10 ct /minuut en uiteindelijk te woord worden gestaan door een helpdeskmedewerker die uitblinkt in onwetendheid, maar dat compenseert door een bovenmatige onbeschoftheid.\r\n4. te ervaren dat UPC uit principe nooit reageert op brieven. (Aangetekend of niet.)\r\n5. te ontdekken dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen.\r\n6. te weten dat UPC en zijn medewerkers bijna op hetzelfde level staan als God. Zij beschikken en jij mag als betalende klant je bek houden en je neerleggen bij hun nukken en kuren.
Link naar reactie
De mentaliteit van UPC moet je zien te herkennen:\nDe prijs van gewone analoge kabel TV is verdubbelt in een paar jaar, en.het aantal storingen is verdrievoudigd, maar bel de helpdesk, en je moet er a) voor betalen, b) vechten om je klacht gedeponeert te krijgen omdat ze gewoon zeggen dat het aan jou ligt. En het personeel daar weet niet eens wat een stekker is.\nHier op de kabel zijn er al maandenlang twee kanalen met sneeuw, maar niemand belt meer, want het helpt niet. Je moet haast bekvechten om geloofd te worden. Ze denken daar dat als er niet meer gebeld wordt dat alles OK is, en daar zijn ze O zo dom in.\nUPC maakt zelfs gebruik van een heleboel TV kanalen om in hun verdeelstations RECLAMES voor hunzelf OVER de bestaande TV kanalen (waar je dus voor betaalt) te plaatsen, en is daardoor de meest geziene reclame op TV hier. Soms wel vijf maal per uur.\n\nDaarnaast is UPC de enige (post) die ook van de minima verlangt dat de rekening alleen ééns per kwartaal betaald kan worden (kostenbesparing hè), een betaalmethode die voor die minima heel lastig is.\n\nEen nette, maar duidelijk opbouwend krachtige aangetekende brief met een opsomming van alles wat ik fout zie gaan bij hun, drie kantjes vol, en aangetekend, wordt gewoon op geen enkele manier beantwoord, maar de inhoud is daar wel aangekomen, en ik trek mezelf haast de haren uit het hoofd dat ik ze die tips in de schoot geworpen heb.\n\nHet is een geldwolf, sorry.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...