Ga naar inhoud

cd's opnemen in mp3 bestand.

Aanbevolen berichten

ik had eerst een programma op de computer staan ( my cd rewriter?) waar ik cd\'s in mp3 ( ongeveer 120 stuks) direkt op cd kon opnemen.\r\nen mijn foto\'s kon ik in mappen op cd zetten.\r\n\r\nnu is mijn computer helemaal opnieuw geïnstalleerd en ben ik dat programma kwijt.\r\n\r\nkan dit ook met windows media player?\r\n\r\nof kan ik ergens dit of een ander gemakkelijk programma gratis downloaden?\r\n\r\nwie kan mij hier advies in geven?\r\n\r\nik wil graag mp3 en foto\'s op cd zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;341040]MP3 naar CD branden kan volgens mij gewoon met Windows Media Player, foto\'s naar CD kan Windows XP in ieder geval ook zelf, zonder extra software.\r\nAls je echter meer functionaliteit zoekt, dan kun je zoiets als Nero overwegen, een compleet pakket waarin al die functies zitten. Die is dan alleen niet gratis.[/QUOTE]\r\n\r\nkun je mij een beetje vertellen hoe ik de foto\'s op cd moet zetten met windows?\r\nmoet ik dan naar cd-rw-station (e) kopiëren?\r\n\r\nen welke nero moet ik downloaden? \r\nnero 7.0 is 15 dagen te proberen.\r\nen nero CD-DVD Speed 4.50? ik heb deze opgeslagen en nog niet uitgevoerd.\r\nis deze wel gratis?\r\n\r\nik moet gewoon een gratis en makkelijk programma hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...