Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 Wat is een goede en gratis screensaver? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Starfield Simulation (ook wel bekend als Sterren), Beziers, Dansende Lijnen...\n\nOh, je wilt iets anders als de standaard Windows screensavertjes? Ik gebruik zelf de diavoorstelling van Mijn Afbeeldingen, en dan met een andere map. Kun je zelf plaatjes in ploffen en die komen dan voorbij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Ik heb de [URL=\"http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,25406-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html\"]Distant Suns(klik)[/URL] screensaver, dat is een tour door ons zonnestelsel naar de planeten en manen, en naar wens instelbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Sorry dat ik onduidelijk was.\r\nIk bedoelde eigenlijk een programma om hem zelf te maken.\r\nDe laatste die ik gemaakt had, was 2 MB voor 24 foto\'s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Als je foto\'s wilt tonen kan window\'s dat geheel zelf ,zoals JonhL al zegt.\nIk gebruik geen screensavers ,ik zie ook het nut er helemaal niet van in.\nBij mij gaat na een ingestelde tijd gewoon de monitor uit.\nEen screen saver kan alleen maar lastig zijn als je dvd \'s gaat branden ,of video aan het bewerken bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Helemaal mee eens Animal.\r\nMaar het is voor mijn werk.\r\nAls ik even niet op mijn buro bent, is het wel leuk als er wat vakantie foto\'s langskomen.\r\n\r\nWelk probleem geeft een screensaver bij het branden van DVD\'s? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen