Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 Omdat ik nogal eens mijn HDD formateer is het altijd weer een hoop werk om alles te installeren. Nu dacht ik om een map te maken op een andere partitie waarin ik de nodige geinstalleerde progs zet, die ik dan via een snelkoppeling kan benaderen.(ipv het in Programsfiles te zetten) Geeft dit een nadeel tav het systeem qua snelheid?? Kan ik alles daarin zetten of zijn er progs die ik altijd in programfiles moet zetten?\r\nMijn dank voor een eventueel antwoord\r\nRob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Waarom maak je na een verse installatie geen ghost? Een schone installatie met alle progs die je gebruikt terugzetten is dan een fluitje van een cent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Dat geeft zeker nadelen, want het zal voor veel programma\'s niet werken. Bij een format-reinstall is het Windows Register namelijk weg, mét alle registersleutels die je programma\'s daarin hadden gezet.\nIk zou dus met de tip van GeeEm gaan knutselen, een image maken van je verse installatie (inclusief alle programma\'s die je daarin wilt hebben) en die dan op een aparte partitie of op DVD fikken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 [QUOTE=GeeEm;341025]Waarom maak je na een verse installatie geen ghost? Een schone installatie met alle progs die je gebruikt terugzetten is dan een fluitje van een cent.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb dit nog nooit grdaan maar zal het eens proberen. Bedankt voor de reacties.\r\nRob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 Norton heeft hier heel goede software voor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen