Ga naar inhoud

De bewerking is geannuleerd

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie oh wie kan mij helpen?\r\n\r\nNadat ik een update bij het afsluiten van Windows had geinstalleerd kreeg ik in Verkenner geen toegang meer tot verschillende mappen en schijven. Zo gauw ik klick op bijvoorbeeld de C: krijg ik de hieronder vermelde foutmelding:\r\n(Ik ben ingelogd als \"Wim\" met volledige bevoegdheid terwijl de account Administrator nergens wordt weergegeven. Als ik een account wil aanmaken met de naam \"Administrator\" wordt wel aangegeven dcat deze account al bestaat.)
Link naar reactie
Je kunt ook als administrator inloggen. Start->Wim afmelden->Afmelden.\r\nDan kom je in een aanmeldingsscherm. Klik nu op ctrl-alt-del tegelijkertijd, als het goed is krijg je nu administrator te zien of je krijgt een venster waarin je de naam wim ook wel kunt wijzigen.\r\n\r\nVul daar Administrator in en hopelijk zit er geen wachtwoord op want het administrator account wordt tijdens de installatie aangemaakt.\r\n\r\nDan kun je weer verder werken.\r\n\r\nJe kunt het ook wel weer goed krijgen, maar eerlijk gezegd ben ik momenteel wat te moe om dat allemaal te gaan beschrijven, je zult dan namelijk de rechten weer goed moeten zetten voor account Wim. En zelfs dat kun je het beste doen vanuit het administrator account.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...