Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Delen Geplaatst: 4 september 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje (als dat geen probleem is)?\r\nIk ben woonzaam in regio zuidholland en heb al een tijdje problemen met mijn computer.\r\nNu ben ik niet zo\'n wizgirl dus ben ik gaan zoeken op internet naar iemand of een bedrijf die mij kan helpen.\r\nOp internet kwam ik Umbrella tegen zie [url]www.umbrelladiensten.nl[/url]\r\nSite ziet er op zich goed uit en ik heb meer positieve berichten over dit bedrijf gelezen op internet, maar is er hier iemand op het forum die al eens gebruik heeft gemaakt van hun diensten?\r\n\r\nZou het graag weten.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nSascha Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Als ik een probleem met mijn pc heb,stel ik hier een vraag\n \n \n[QUOTE]ik heb meer positieve berichten over dit bedrijf gelezen op internet [/QUOTE]\n \nDe vraag die je stelt is dus overbodig ik zie dit als SPAM Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Domein is geregistreerd op 28-08-2007\nDan nu al de link op het forum zetten lijkt inderdaad verdacht veel op spam. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen