Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Delen Geplaatst: 4 september 2007 Volgens mij was het op de Computer Idee scheurkalender waar ik zag dat er een programma is waarmee je kan printen of kan opslaan wat er in een map voor bestanden zit.\r\nIk ben eens orde aan het scheppen in mijn digitale chaos en wil dingen inpakken met winrar om ruimte te besparen van programma\'s die ik niet gebruik maar toch wil houden.\r\n\r\nWeet iemand met welk programma dat ook alweer kan?:confused:\r\n\r\nDank je wel! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 Wellicht Karens Directory Printer? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 ja volgens mij wel directory printer stond me iets van bij inderdaad, dank je wel!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Deze heb je ook nog [url]http://www.spadixbd.com/freetools/jdirprint.htm[/url]\nheel simpel, maar doeltreffend. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen