Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb me net aangemeld en brand meteen maar los \r\n\r\nIk kan sinds een aantal dagen m\'n foto\'s niet meer van m\'n compactflash kaart inlezen.\r\nIk stop het CF kaartje in m\'n pc en krijg dan \"automatisch afspelen\"\r\nvervolgens kies is foto\'s importeren --- importeren.\r\ndan krijg ik de melding dat het apparaat niet klaar is.\r\n\r\nIk heb ook nog een losse kaartlezer dus deze heb ik aangesloten op de pc en ook hierbij krijg ik dezelfde melding. Ook heb ik nog andere cf kaartjes gebruikt en ook deze doen het niet meer.\r\n\r\nOmdat het bij een andere kaartlezer ook zo is denk ik dat het een software matig probleem is. \r\n\r\nIk kan overigens wel gewoon de map openen en de foto\'s naar mijn pc kopieëren.\r\n\r\nHebben jullie enig idee welk probleem?\r\n\r\nInmiddels is het ook niet meer mogelijk om via de usb de Ipod aan te sluiten. Ook deze \'pakt\' hij niet meer..\r\n\r\nHelp!! alsjeblieft... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen