Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb een netgear WG602, accespoint, welke ik wil gaan gebruiken om mijn ps2 op aan te sluiten zodat ik wireless onlinespellen kan gaan spelen.\r\nIk heb een sitecom wireless router, welke op mijn casema modem is aangesloten.\r\n\r\nDe netgear heb ik via internet overgenomen. Nu heb ik deze al meerdere malen gereset maar tot op heden lukt het mij niet om contact te maken met deze netgear. \r\n\r\nIk heb hem rechtstreeks aangesloten op mijn pc zodat ik hem kan instellen en daarna kan gebruiken voor de ps2.\r\n\r\nWie kan mij helpen en heeft tips? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Misschien bij de fabrikant op de website even zoeken naar de handleiding ;)\n\n[quote] Ik heb hem rechtstreeks aangesloten op mijn pc zodat ik hem kan instellen en daarna kan gebruiken voor de ps2.[/quote]\nEn wat heb je allemaal ingesteld?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 ik heb nog niks ingesteld want als ik hem op mijn computer aansluit en ik wil er contact mee maken dan geeft die niet de pagina weer welke zou moeten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Ik weet niet of dat bij de jouwe zo is, maar een keer even dat rest knopje indrukken is alleen een zachte reset: houd hem eens langer dan 15 sec. in gedrukt... (senao)\nEn is er geen andere firmware in gestopt? En heb je wel het juiste ip adres op je comp ingesteld? Vast, dus niet op automatisch. Ennuh voor overige vragen :RTFM...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 Ja heb alles gelezen maar snal er geen bal van. Misschien kan je wat handige tips geven. Krijg geen contact met netgear wg602. Snap er geen bal van. Als ik het ip adres intik doet die het gewoon niet. En ja ik heb hem gereset. Ik wil hem laten samen werken met mijn wireless sitecom. Dus een ieder die nog tips heeft die verder gaan dan RTFM, zijn welkom!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 ik snap geen bal van jou bedoeling \n[QUOTE]Ik wil hem laten samen werken met mijn wireless sitecom[/QUOTE]\n\nje hebt dus al wireless ??\nen het laten samen werken van 2 wireless accespoints kan niet tenzij deze functie op de router zelf is geinstalleerd.\nHet enigste dat je kunt doen is ze aan elkaar verbinden via UTP kabel.\nJe zet op beide routers DHCP uit en zorgt dat de enigste DHCP die draait, die op je modem is.\n\nEn ik heb ook een Netgear Router (wireless ondersteund). Als de reset niet werkt op deze router mischien kun je is kijken in welke range de vorige gebruiker hem heeft ingesteld mischien is het wel een 10.0.0.0 range inplaats van een 192.168.xxx.xxx range ?? \n\nmet vriendelijke groet,\n\nJelle Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen