Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest plaatsen dus doe ik het maar hier:\r\n\r\nIk heb kortgeleden de Medion 98200 laptop aangeschaft ( die van de Aldi ) maar ik heb een probleem met het aansluiten van oordopjes.\r\nAls ik de oordopjes in de laptop stop en ik speel een film of geluid af dan hoor je de audio door de oordopjes én door de luidsprekers.\r\nDat is natuurlijk niet de bedoeling, dus kan iemand me alsjeblieft helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Als ik de oordopjes in de laptop doe dan komt er een pop-up van RealTek Audio maar dan kies ik oordopjes en dan speelt ie nog gewoon door de oordopjes en door de luisprekers af. ( Ik heb Windows Vista ) Bij Geluiden in Configuratiescherm kun je alleen hetzelfde kiezen als in het RealTek Audio menu. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 Jawel en die klik ik dan ook aan en ik neem aan dat je verder niks hoeft te doen dan de muziek aan te zetten en dan zouden de oordopjes het toch meteen moeten doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb overal gekeken maar onder Geluiden bij Configuratiescherm kun je wel een aantal dingen instellen maar dan word het geluid nog steeds afgespeelt door de luidsprekers en de oordopjes.\nOok bij Volume Regeling als je de luidsprekers uitzet dan word ook het geluid door de oordopjes uitgezet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Komt je dit bekend voor: [URL=\"http://kevingc.blogspot.com/2007/03/windows-vista-volume-mixer-trick.html\"]Windows Vista Volume Mixer[/URL]\nof\nbekijk [URL=\"http://channel9.msdn.com/ShowPost.aspx?PostID=116347\"]deze video[/URL] eens. (heb het zelf nog niet bekeken hoor, maar wellicht dat het interessant is.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen