Ga naar inhoud

hotmail/ebay erg traag..

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nnu al 3 dagen en 2 windows installs verder te zijn zit ik nog steeds met een vaag probleem, ik heb een zeer langzaam ladende hotmail inbox de site ebay werkt overigens ook niet. Heb al diverse truukjes geprobeerd dat ik over het net gevonden heb maar nee.\r\n\r\nvan deze link : \r\n\r\n[url]http://ask-leo.com/internet_safety_how_do_i_keep_my_computer_safe_on_the_internet.html[/url]\r\n\r\n\r\nzoals o.a. :\r\n\r\ninbox emails verwijderen ( heeft uren geduurd)\r\nmodem resetten\r\nvirusscan\r\ndaarna nieuwe windows install (plus complete format hdd)\r\neen diag. prog voor men modem draaien\r\n\r\nen nog wel meer...zou het totaal niet meer weten hoe of wat dit kan zijn.\r\nIets locaals is het niet, een kennis kan wel gewoon inloggen zonder problemen.\r\nOok is verdacht dat ebay en [url]www.nvidia.com[/url] niet...\r\n\r\nKlinkt iemand dit bekend of weet iemand iets waar dit de oorzaak van zou kunnen zijn eventueel? \r\n\r\nGreets
Link naar reactie
ja, als je planet/kpn Internet Plus bellen gebruikt wel, er is een storing!\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Ronb01;340489]Hallo,\r\n\r\nnu al 3 dagen en 2 windows installs verder te zijn zit ik nog steeds met een vaag probleem, ik heb een zeer langzaam ladende hotmail inbox de site ebay werkt overigens ook niet. Heb al diverse truukjes geprobeerd dat ik over het net gevonden heb maar nee.\r\n\r\nvan deze link : \r\n\r\n[url]http://ask-leo.com/internet_safety_how_do_i_keep_my_computer_safe_on_the_internet.html[/url]\r\n\r\n\r\nzoals o.a. :\r\n\r\ninbox emails verwijderen ( heeft uren geduurd)\r\nmodem resetten\r\nvirusscan\r\ndaarna nieuwe windows install (plus complete format hdd)\r\neen diag. prog voor men modem draaien\r\n\r\nen nog wel meer...zou het totaal niet meer weten hoe of wat dit kan zijn.\r\nIets locaals is het niet, een kennis kan wel gewoon inloggen zonder problemen.\r\nOok is verdacht dat ebay en [url]www.nvidia.com[/url] niet...\r\n\r\nKlinkt iemand dit bekend of weet iemand iets waar dit de oorzaak van zou kunnen zijn eventueel? \r\n\r\nGreets[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...