Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Delen Geplaatst: 2 september 2007 Halllo iedereen!\r\n\r\nIk heb weer eens linux op mijn standaard PC gezet.\r\nmaar nu weet ik niet hoe ikmijn dual screen setup goed kan laten werken, ben al aan het zoeken geweest op het internet mar tot nu toe zonder succes, ben nu bezig de Nvidia drivers te instaleeren en dan weer verder zoeken.\r\n\r\nMijn 2 schermen zijn een Samtron 75E (17\" @ 1280*1024) en een Samsung Syncmaster 226BW (22\" @1650*1080). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Als het goed is krijg je na installatie van de nvidia drivers een mogelijkheid om het programma NVIDIA X Server Settings op te starten. Hierin kan je alles aangeven wat je wil. Ook dual screen, met de settings erbij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 [QUOTE=Pimmie;340531]Als het goed is krijg je na installatie van de nvidia drivers een mogelijkheid om het programma NVIDIA X Server Settings op te starten. Hierin kan je alles aangeven wat je wil. Ook dual screen, met de settings erbij.[/QUOTE]\r\n\r\nok, ik zal eerst suse her installeeren, en dan weer kijken, ik heb met de updates van suse de hele X server config om zeep geholpen, en krijg dat maar niet weer goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Als je alles opnieuw hebt geinstalleerd kan je in Yast en dan bij Installatiebronnen deze ftp site toe voegen: [I]download.nvidia.com/opensuse/10.2/[/I]\nNu beschik je altijd over de laatste Nvidia drivers voor openSuse 10.2 ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 [QUOTE=Pimmie;340638]Als je alles opnieuw hebt geinstalleerd kan je in Yast en dan bij Installatiebronnen deze ftp site toe voegen: [I]download.nvidia.com/opensuse/10.2/[/I]\r\nNu beschik je altijd over de laatste Nvidia drivers voor openSuse 10.2 ![/QUOTE]\r\n\r\nok bedankt (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen