Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Delen Geplaatst: 2 september 2007 Ik snap iets niet. Telkens als ik bestanden op sla op mijn pc dan worde ze blauw weegegeven en sommigen ook zwart het maakt niet uit of het cdr/tekst of exel bestande zijn. Waneer ik dit verschijnsel voor het eerst zag weet ik niet meer. Ik gebruik xp home. \r\n\r\n1. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan en hoe ik dat op kan lossen?\r\n 2. Kan dit kwaat\r\n\r\nRebo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 blauwe bestandsnamen geven aan dat het gaat om gecomprimeerde files. Op deze manier nemen ze minder schijfruimte in.\r\nKlik op de map waar je ze in opslaat op eigenschappen. Op het tabblad Algemeen staat een button geavanceerd. Als je hierop klikt heb je de optie om te comprimeren of niet.\r\nJe kan ook kiezen voor 1 bestand of alle onderliggende submappen.\r\n\r\nAls je dus opslaat in een gecomprimeerde map worden de daarin geplaatste bestanden ook gecomprimeerd.\r\n\r\nEn nee kan zeker geen kwaad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 bedankt voor je reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 Het is niet aan te raden om bijvoorbeeld de hele C schijf, of de Windows map of Program Files map te comprimeren.\nDe PC zal daardoor langzamer werken. Vooral bij iets oudere PC\'s levert het een flinke vertraging op.\n \nWanneer er genoeg schijfruimte is zou ik helemaal niet comprimeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen