Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[QUOTE=willem1940;340255]Ja, akelig; vooral die temp en ik vermoed dat er al schade is.[/QUOTE]\r\n\r\nBen ik niet helemaal mee eens dat er al schade zou zijn.\r\nde performance is 91% dus ik denk dat dat wel meevalt en als er al schade is dan krijg je vanzelf die vervelende foutmeldingen (zelf ook gehad)\r\nDe temperatuur is wel aan de hoge kant ja en als dat de constante temp. is dan gaat de kwaliteit van de hd inderdaad steeds verder achteruit dus wees gewaarschuwd ;)\r\nToen ik dat probleem met mijn hd kreeg heb ik een externe hd aangeschaft en mijn belangrijke gegevens en bestanden overgezet en daarna mijn interne hd vervangen.\r\nAls je niet heel veel bestanden veilig hoeft te stellen zou je ook kunnen overwegen om het op een dvd of een usb-stick te zetten.
Link naar reactie
Ik houd mijn schijven beneden 40GrC, meestal lukt ongeveer 30 en toen ik dat nog niet deed raakten ze snel beneden peil, afstervend; testen met tooltje gedownload van merk-site leverde dan altijd op: \"smart\"-gedeelte defect.\r\n\r\nAls een schijf bij geringe activiteit al flink warm staat dan kan de temperatuur snel verder oplopen bij echt \"werk\".
Link naar reactie
Die maatregeling,zal wel bestaan uit een extra Fan,neem ik aan.\r\nEn 51 gr. C is 4 graden boven het maximale,ten minste bij mijn WD-schijven die worden 1 keer per Maand gecontroleerd.\r\nDe temps doe ik iedere dag,is overdreven maar is een gevoels kwestie.\r\nWat je bv ook nog kan controleren,is de schijf snelheid met HD-Speed.\r\nGratis op [url]www.steelbytes.com/?mid=20[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...