Ga naar inhoud

Ebay

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kom sinds gisteravond op niet meer [URL=\"http://www.ebay.nl\"]www.ebay.nl[/URL] , een beetje groot probleem voor me, want ik heb veilingen die haast aflopen, heb echt alles geprobeerd, cookies verwijderd, firewall uit, oud herstel punt terug gezet, virusscanner uit, veilige modus, enz, enz, met mijn provider gebeld die zegt dat er niets aan de hand is, geloof ik ook wel, want hun lukt het wel, verder werkt alles prima, alleen ebay niet, kan zelfs niet inloggen, een collega gebeld, die kan er ook gewoon in, iemand misschien een oplossing, wordt er een beetje wanhopig van :confused::confused:
Link naar reactie
Als het zo belangrijk is, zou ik een \"Hyjack This\" log maken, en zo snel mogelijk iemand hier (in de topic beveiliging) vragen even te kijken. Dat is niet veel werk, en dan ben je zekerder of het een oorzaak van buitenaf is.\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=38821[/url]\nDaar staan de links hoe een \"Hyjack This\" te downloaden.\n\nKan je ook vertellen wat je nog wel kan op die site ?\nDat herstelpunt, was dat een punt waar het zeker nog werkte ?\nVreemd dat dat geen oplossing geeft.\n\nWat voor Internet aansluiting / configuratie heb je ? (MODEM/ROUTER bv)
Link naar reactie
Ik ben geen kei in deze, door gebrek aan ervaring, en hoop dat ook anderen hier reageren.\n\nHeb je van browser gewisselt ?\nInstalleer Firefox bv, of gebruik Internet Explorer als je Firefox al gebruikt.\nOf opera.\nDit zijn maar snelle ideetjes, maar ik weet niet wat je al geprobeert hebt.\nEen andere browser is een kwestie van een uurtje.\n\nAls er een router in het spel is (of MODEM / ROUTER) dan is een reset misschien een idee om DNS cache te legen ?\n(Al weet ik echt niet hoever mijn onzin reikt, zonder de ervaring)\nMaar, ik heb al van wat mensen gelezen die problemen hadden en met simpel uittrekken en een minuut later inpluggen van de stekker van de router (of MODEM) de boel weer aan de gang kregen.\n\nDe rode draad hier is dat het zover bekend maar om één IP adres gaat, en ik heb het idee dat er ergens een cache (naambuffer) opspeelt.
Link naar reactie
Bedankt voor de tips, heb alles geprobeerd, firefox geinsalleerd, modem uit, gereset, enz., overal hetzelfde probleem, het rare is, dat de pagina geen eens laad, terwijl ik wel intuussen een vraag over een veiling op mijn account gehad heb, ik snap er echt helemaal niets van, maar bedankt voor je tips, ga het morgen opnieuw proberen.
Link naar reactie
Lees dit nog even door, als je niet van het HOSTS-bestand weet:\n\n[url]http://www.planet.nl/planet/show/id=112030/contentid=596809/sc=f81889[/url]\n\nDit is daar ook te lezen:\n\"Nog een trucje om de eerder besproken DNS cache te legen: open een DOS-promt (Start - Uitvoeren - cmd) en tik daar het commando \'ipconfig /flushdns\'.\nWanneer een site niet bereikbaar is, onthoudt Windows namelijk de mislukte DNS raadpleging. Als de site weer bereikbaar is, kan de cache voorkomen dat de site wordt getoond. Met dit trucje leeg je de cache\"\n\nSucces !
Link naar reactie
Hij doet het weer, vraag niet hoe maar, het werkt, \neerst de tip met ipcinfig/flushdns ---- niks,\ntoen een proggie geprobeerd van MS, Iefix , waarbij alles in IE wordt terug gezte naar de standaardinstellingen en de DLLs opnieuw geregistreerd worden enz, --- werkte ook niet,\ntoen in een helder ogenblik,\nHideIP geinstalleerd, et Voila, als een speer op Ebay, HIdeIP weer uitgeschakeld en kom nu weer gewoon op Ebay, (met een eigen IP nummer), vind het allemaal erg vreemd, maar ja, het werkt weer :p:p\nbedankt voor alle tips :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...