Ga naar inhoud

Windows XP home Systeemherstel

Anoniem2

Aanbevolen berichten

:confused:windows XP Home:\r\nMijn systeemherstel en de defragmatie werken niet.Ik heb reeds diverse aktie\'s gedaan:Virusscannen,Diskcheck,systemherstel uit en na opstart weer aan,sfc /scannow etc.echter zonder resultaat.In een forum over het niet werken van systeemherstel kwam een voorstel om C:\\windows\\Inf opteroepen en dan zoeken na Sr inf.\r\nDit heb ik gedaan,maar kan Sr Inf niet vinden.Kan dit het probleem zijn?\r\nHoe moet ik verder gaan?\r\nRein
Link naar reactie
[QUOTE]herstel [ reparatie] uitvoeren met de XP Home CD[/QUOTE]\r\nDit is wel wat erg snel om te adviseren,daarnaast kan het vervelende gevolgen hebben voor eventuele updates die opnieuw moeten worden geïnstalleerd.\r\n\r\nOm sr.inf te kunnen vinden,moet je eerst de volgende stappen ondernemen.\r\n\r\nJe moet wel zorgen dat de verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn. \r\nVerkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave,haal het vinkje voor\r\n\"Extensies voor bekende bestandstypen verbergen\" weg en ook bij\r\n\"Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen(aanbevolen)\" en vink het vakje voor \"Verborgen bestanden en mappen weergeven\" aan.\r\n\r\nBestand gevonden,klik er met rechts op en dan installeren,volg verder de aanwijzingen.\r\n\r\nLet op! Dit kan wel het gevolg hebben,dat alle herstelpunten verdwenen zullen zijn.\r\n\r\nIk zal voor defragmentatie nog even zoeken.\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie
:Ddefragmentatie kan ik weer uitvoeren.Prima.\r\n:(Ik heb Sr.Inf gevonden en opnieuw ingebracht,maar heb nog altijd dezelfde afwijking.\r\nEr staan geen herstelpunten op de lijst,en als ik een nieuw punt maak,lijkt het prima te gaan maar er is geen nieuw opgeslagen.Melding:er zijn nog geen nieuwe punten gemaakt voor deze dag.zoek een andere dag.... deze zijn er echter ook niet.\r\nREIN:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...