Ga naar inhoud

Voeding videokaart

Aanbevolen berichten

Best, maar een beetje goedkoper kan ook, al hebben ze weinig keuze in goedkope voedingen.\nSpire Rocketeer III\nAntec 500watt voedingen (basiq of smart bijv.)\nen anders zou ik de Corsair 450watt nemen, die is modulair en even duur als de zalman, maar als je iets goedkoper wilt, neem dan een Antec voeding, want 70 euro voor die zalman is echt overpriced, alle voedingen zijn daar een beetje duur.
Link naar reactie
[QUOTE=Raciac;340267]Oké, bedankt voor al je hulp, heb nu een AntecPSU Smartpower 2.0 500 watt voeding voor €62.00,- genomen.\r\n\r\nBedankt voor alle reacties!(Y)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nVriend heeft daar niet echt goede ervaringen mee maar goed.\r\nIk raad je aan niet te zuinig te zijn op je voeding als goedkope rommel (Antec kan er nog wel mee door) niet stabiele lijnen heeft gaat je hele computer aan gort.\r\nIk zou een Zalman OCZ en de voedingen uit de Antec NeoHE serie zijn ook wel goed.\r\nWat je met dit advies doet moet je zelf weten :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;340302]desnoods tweedehans. En geeft niet te veel uit aan een voeding (ongeveer 50Euro)\r\n\r\nje kan ook teste of hij werkt met je oude voeding. je verliest er niets mee. heb ergelijk nog nooit gehad dat er iets uitviel door underpower[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nVoor 400 watt zou ik toch wel 70 euro neertellen wil je een goede hebben.\r\nVoor die 500 watt Zalman heb ik 103 euro betaald excl. verzendk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...