Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Mijn zusje heeft een account bij Planet. Als ze in Frankrijk is, belt ze met haar Franse telefoonnummer via wanadoo in naar de webmail van Planet.\r\nis het mogelijk om thuis alvast de mail zo in te stellen dat de mail direct( of een kopie er van) naar het wanadoo adres gaat?\r\nalvast bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Rechtstreeks van de site van Planet:\r\nMailbox: doorsturen of automatisch antwoord aan- en uitzetten \r\n \r\n Vraag \r\n Hoe kan ik op een mailbox autoforward, copyforward of een autoreply instellen?\r\n Antwoord \r\nVia \'Mijn Gegevens\' kunt u instellingen van een e-mailbox aan- danwel uitzetten. Voorbeelden van mailbox instellingen zijn Autoforward en Autoreply.\r\nStappen:\r\nLog in met uw gebruikersnaam en wachtwoord op \'Mijn gegevens\' \r\nKlik in het menu aan de linkerkant op \'Mailboxgegevens\'\r\nUw mailboxen worden getoond: klik bij de mailbox die u wilt wijzigen op de optie \'instellingen\'\r\nIn het volgende scherm kunt u middels vinkjes de opties aan- en uitzetten\r\nOm de wijzigingen vervolgens op te slaan klikt op de knop \"wijzigen\" in dit scherm\r\n\r\nAutoforward\r\nDe functie \'Autoforward\' stuurt de e-mails, die in uw mailbox aankomen, direct door naar het adres dat u invult bij deze optie. Van de e-mail wordt GEEN kopie bewaard in uw mailbox.\r\n\r\nCopyforward\r\nDeze instelling is qua functionaliteit gelijk aan \'Autoforward\', maar nu blijft een kopie van het doorgestuurde bericht achter in uw mailbox. U dient deze mailbox dus af en toe \'handmatig\' te legen, bijvoorbeeld via Webmail \r\n\r\nAutoreply\r\nAls u de verzender van een e-mail automatisch wilt antwoorden, bijvoorbeeld dat zijn/haar e-mail is bezorgd, kunt u de functie \'Autoreply\' aanzetten. U plaatst een vinkje bij deze instelling, vult de antwoordtekst in en slaat de wijzigingen op. Stuur daarna een e-mail naar uw eigen adres om te kijken of de instelling en tekst naar uw wens zijn veranderd.\r\nU kunt deze optie niet gebruiken in combinatie met een autoforward.\r\n\r\nOpmerkingen:\r\nUitzetten gaat op dezelfde manier: verwijder het vinkje bij de instelling\r\nAls bij het aan- of uitzetten een foutmelding wordt getoond (rode tekst), dient de aanwijzing zoals vermeld worden uitgevoerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Dat konden wij dus eerst niet vinden. Bedankt!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen