Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Goedendag,\r\nIk tracht MSGTAG te installeren onder Vista maar heb de indruk dat hij onder Vista niet werkt.Wie heeft ervaring met het genoemde programma onder Vista bij wie hij het wel doet.\r\n\r\nB.v.d. s.de Vries\r\nSoest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Ook ik heb MSGTag Free geinstalleerd. Ik zag nergens of Vista ondersteund werd en heb nog even op de website gekeken... ik kon niets ontdekken. Misschien moet je even contact met ze opnemen.\nOverigens: ik heb in Outlook onder XP nog niet gemerkt of het programma wel werkt... of ik doe iets fout.\nIk blijf de verdere reacties hier volgen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 [QUOTE=Justinus;341128]Ook ik heb MSGTag Free geinstalleerd. Ik zag nergens of Vista ondersteund werd en heb nog even op de website gekeken... ik kon niets ontdekken. Misschien moet je even contact met ze opnemen.\r\nOverigens: ik heb in Outlook onder XP nog niet gemerkt of het programma wel werkt... of ik doe iets fout.\r\nIk blijf de verdere reacties hier volgen![/QUOTE]\r\n\r\nOnder XP heeft hij het bij altijd wel gedaan en is toch zeer handig dat je kunt zien zonder dat een ander het ziet dat je mail is gelezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 Waarschijnlijk heb ik MSGTag niet juist geinstalleerd, het werkte niet en ik kreeg niet de meldingen die ik dacht te mogen ontvangen. Ik heb het daarom maar weer gedeinstalleerd. Het speet me wel, ik had er wel verwachtingen van. Misschien ga ik nog wel eens weer proberen...\n\nOp je vraag v.w.b. Vista heb ik ook nog niets gelezen, ook niet op andere forums.\n\nMisschien komt er toch nog (eens) een reactie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Sjouk,\r\nJe schreef: \"Onder XP heeft hij het bij altijd wel gedaan en is toch zeer handig dat je kunt zien zonder dat een ander het ziet dat je mail is gelezen\". Hoe had je het programma geinstalleerd? Het lukt(e) me niet, \'k ben wel nieuwsgierig... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen