Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 ik heb een dvd met mp3 er op als ik die in mijn pc stop de dvd speler dus en iets op mijn harde sschijf wil copieren slaat hij vast en krijg ik de mededeling programma reageert niet\r\nhoe maak ik dat ik eventueel de gehele dvd kan copieren heb het al met nero geprobeerd maar dat wil niet werken.\r\nweet iemand mischien een programma die het eventueel wel kan copieren\r\nof een andere oplossing\r\nik heb Vista Premium Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Op welke manier probeer je te copiëren? \r\n\r\nTamelijke kans dat het beste gaat, CD insteken en de windows-melding uitschakelen, dan naar Verkenner, een nieuwe map ergens op een schijf met voldoende ruimte maken, in Verkenner naar de DVD gaan en bekijken, Bewerken, Selecteer Alles, Copiëren, lege nieuwe map op schijf openklikken, Bewerken - PLAK. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=willem1940;339837]Op welke manier probeer je te copiëren? \r\n\r\nTamelijke kans dat het beste gaat, CD insteken en de windows-melding uitschakelen, dan naar Verkenner, een nieuwe map ergens op een schijf met voldoende ruimte maken, in Verkenner naar de DVD gaan en bekijken, Bewerken, Selecteer Alles, Copiëren, lege nieuwe map op schijf openklikken, Bewerken - PLAK.[/QUOTE]\r\n\r\nnee lukt niet krijg het zelfde resultaat\r\n\r\nop je vraag hoe ik het probeer.\r\nik stop de dvd erin een keuze menu komt op het scherm en ik kies voor map openen\r\ndan kies ik de muziek die ik wil copieren en dan gaat het mis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 heb geen idee of dit op een dvd mis kan gaan, maar ff proberen kost niks.\r\n\r\nrechter klik op een bestand kies eigenschappen > onderaan het tabblad algemeen > kenmerken \"alleen lezen\" uitvinken.\r\n\r\nspeelt de muziek wel af ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=turn;339896]heb geen idee of dit op een dvd mis kan gaan, maar ff proberen kost niks.\r\n\r\nrechter klik op een bestand kies eigenschappen > onderaan het tabblad algemeen > kenmerken \"alleen lezen\" uitvinken.\r\n\r\nspeelt de muziek wel af ??[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nmuziek speelt wel af maar jou tip werkte niet jammer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 hmmm als de muziek afpeeld is de dvd dus goed.\r\n\r\nkan het zijn dat er per ongeluk een beveileging op gezet is?\r\n\r\nmet welk prog is de dvd gemaakt, wat gebeurt er als je het in een xp machine probeerd (vista wil nog wel eens lastig doen met allerlei rechten). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 [QUOTE=turn;339937]hmmm als de muziek afpeeld is de dvd dus goed.\r\n\r\nkan het zijn dat er per ongeluk een beveileging op gezet is?\r\n\r\nmet welk prog is de dvd gemaakt, wat gebeurt er als je het in een xp machine probeerd (vista wil nog wel eens lastig doen met allerlei rechten).[/QUOTE]\r\n\r\ner is geen beveiliging opgezet gebrand met Nero en op een Xp machine lukt het ook niet \r\nHele morgen mee bezig geweest Met de xp machine Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 ik vraag mij af is er niet een programma dat als je een dvd of cd afspeelt deze mp3 opneemt en opslaat.\r\ngezien ik wel de dvd kan afspelen zou ik het op deze manier proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Deze topic\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=339976&posted=1#post339976[/url]\r\nis ook aan de gang.\r\nDVD\'s niet goed leesbaar door etiketten die erop geplakt zijn.\r\nZijn hier ook etiketten misschien ?\r\n\r\nWat ik mij hier afvraag:\r\nmuziek speelt wel af. Als je één nummer kopieërt met de Verkenner, alleen ééntje die ook van voor naar achter goed afspeelt, gaat het dan ook fout ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 [QUOTE=Grandad;339970]ik vraag mij af is er niet een programma dat als je een dvd of cd afspeelt deze mp3 opneemt en opslaat.\r\ngezien ik wel de dvd kan afspelen zou ik het op deze manier proberen[/QUOTE]\r\n\r\nnou dat wordt wat omslachtig (dan speel je de dvd af en neem je het geluid op om het daarna om te zetten naar mp3)\r\n\r\nwat je dan beter kan doen is een directe dvd audio naar mp3 ripper\r\nwaarschijnlijk bedoel je dat ook. Hier ff een google linkje.\r\n[url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dvd+audio+ripper&btnG=Google+zoeken&meta=[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 het is MP3 wat op de dvd staat\r\nen er zitten geen etiketten op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 [QUOTE=Grandad;340138]het is MP3 wat op de dvd staat\r\nen er zitten geen etiketten op[/QUOTE]\r\n\r\nbij zo een dvd audio ripper maakt het niet uit wat voor geluid er op de dvd staat.\r\nde ripper haalt het eraf en dan kan je het opslaan als wav of als mp3.\r\nhierna kan je het evt verder bewerken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 ik heb nu div rippers geprobeerd maar allemaal zonder resultaat\r\nook met windows media player werkte het niet.\r\nmet Nero lukte het om een image te maken maar toen ik deze op een dvdrw brande\r\nbleek dat de eerste 6 mappen met mp3 er goed opstonden alle andere na deze 6 stond muziek maar gek genoeg in geen enkele map staat de muziek die er in thuishoort\r\nin een map met willie nelson staat de muziek van map 2 en daarin staat muziek van emmylou harris\r\nen zo is dit in alle mappen na die 6 goede\r\nin totaal staan er 46 mappen 6 ok 40 niet\r\nook apart proberen te copieren na map 6 lukt niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen