Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Op een dvd staat een dia show van foto\'s.\r\nHelaas heb ik de foto\'s niet meer los op de pc staan.\r\nNu wil ik ze af laten drukken.\r\nKan ik de foto\'s weer uit de dia show halen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Die fotos die je ziet zitten verwerkt in een groter bestand, gemaakt door een programma dat die dia-show samengesteld heeft (bv Photoshop), en hoe die losse foto\'s er weer uit te halen weet ik niet, dan zou je meer over dat oorspronkelijke programma moeten weten, en eens Googelen of iemand daar een programma voor geschreven heeft.\r\n\r\nMaar je kan altijd met de PrintScrn knop proberen, al is de kwaliteit (scherpte dus) waarschijnlijk wel lager dan de foto zoals hij in dat dia-voorstellingsbestand zit.\r\n\r\nStart een foto-bewerkingsprogramma, start daarna de dia-voorstelling, en op een plaatje druk je de Print-scrn toets, en je schakelt over naar het foto-bewerkingsprogramma (bv met Alt+TAB) en je importeert dan van het Windows klembord (\"[I]nieuw van klembord[/I]\" of een [I]nieuw document[/I] ter grootte van de schermresolutie, en \"plakken\" kiezen) en je slaat de foto op.\r\n\r\nHet is dan wel zaak om dit te doen bij de hoogst mogelijke scherm-resolutie op jouw systeem, om de hoogste kwaliteit over te houden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 De dvd afspelen op je computer met Power dvd (of zo iets)\nDit prg heeft de optie om van de afgespeelde video foto\'s te maken. Er is een knopje aanwezig met een kamera er op.\nDe zo gemaakte foto\'s hebben echter een veel lagere resolutie (en kwaliteit) dan ze de oorspronkelijke foto,s geweest zijn. Maar dit kan nu eenmaal niet anders.\nTenzij de foto\'s ook nog gewoon als jpg op de dvd staan. \nEven dus met verkenner op de dvd kijken ,maar als er alleen maar een video_ts en een audio_ts map op staan ,gaat het alleen maar op bovenstaande mannier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=Animal;339722]Tenzij de foto\'s ook nog gewoon als jpg op de dvd staan. \nEven dus met verkenner op de dvd kijken[/QUOTE]\nDie was ik nog vergeten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 je kan ze er ook uit halen met DvdRemakePro. Dit is waarschijnlijk beter dan een screenshot.\r\nmaar hoe dan ook de orginele kwaliteit haal je niet meer terug\r\nsimpel gezegd : de foto\'s in de diashow zijn niet denderend van kwaliteit en zullen dit dus ook niet meer worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Daarom is juist ProShowGold zo\'n fijn prg.\nHet prg maakt fantastische diashows ,maar bied bij het branden daarvan ook de mogenlijkheid om de orginele foto\'s ook in een apparte map op de cd of dvd te branden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen