Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb de nieuwste versie van Firefox onlangs geinstalleerd, maar nu laadt ie sommige sites niet volledig. En dan met name de plaatjes. Bij een site als Funda of Markplaats bijvoorbeeld worden de foto\'s wel getoond, maar kan ik ze niet bekijken in de grote versie. \r\nVoorheen had ik dit probleem helemaal niet.\r\nIemand enig idee waar dit aan ligt en hoe ik het kan verhelpen?\\\r\n\r\nAlvast bedankt, Erik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Ruim eens je privégegevens op in Firefox en kijk of dat helpt:\n\n[ATTACH]11253[/ATTACH]\n\n\nHeb je dit probleem overigens alleen in Firefox of ook in IE? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb je raad opgevolgd, maar het heeft alleen geen resultaat gehad. Ik heb het alleen met Firefox, dus niet met IE Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Heb je niet rechtsboven het venster de Add-block plug-in staan die blokkeert ?\r\n\r\nKijk in ieder geval onder het menu \"extra - Add ons\" welke plugins werkzaam zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Het kan aan Java liggen; heb je wel al het nieuwste SUN aan boord? Hier gratis downloaden:\r\n[url]http://www.java.com/nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Het helpt allemaal niets. Heb de nieuwe Java geinstalleerd, maar zonder resultaat. Begint nou irritant te worden. Iemand nog meer ideeen. Alles is welkom. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Kijk onder Opties bij het tabblad Inhoud op de instellingen voor het automatisch laden van afbeeldingen.\nWellicht dat daar die sites in staan en afbeeldingen daarvan niet toegestaan zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=Edmoor;339901]Kijk onder Opties bij het tabblad Inhoud op de instellingen voor het automatisch laden van afbeeldingen.\nWellicht dat daar die sites in staan en afbeeldingen daarvan niet toegestaan zijn.[/QUOTE]\n\nDat ziet er beter uit. Ik kom daar nooit, maar hier zou wel eens iets fout kunnen staan ja. Onder \"[I]geavanceerd[/I]\" staat daar een optie \"script toestaan om bestaande vensters te verplaatsen of te vergroten/ verkleinen\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Nou, wat ik ook probeer, hoeveel tips van jullie ik ook opvolg: het helpt allemaal niets. Is het ook mogelijk om contact op te nemen met Mozilla i.v.m. dit probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Even registreren daar. Ben daar ook zeer goed geholpen.\n\n[url]http://www.mozbrowser.nl/forum/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen