Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Hallo,\r\n\r\n\r\nIk heb onlangs aan hardeschijf aangeschaft, ik kom net ruimte te kort.\r\n\r\nIk heb een HP 460 A\r\nIn mijn systeem kast heb ik zitten\r\n\r\n2 DVD-speler en 1 DVD-brander\r\n1 diskette station\r\nen heb 1 hardeschijf inzitten\r\nik zie wel wat ruimte dat nog kan wat plaatsen maar die ruimte zijn de klein?\r\n\r\nMoet ik iets eigenlijk weghalen?\r\n\r\nWat zou ik eigenlijk kunnen doen???\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nkampers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Als er al 4 apparaten in zitten ,is er dan nog wel een aansluiting over ??\nJe kunt de hd eventueel ook gewoon op de bodem van de kast zetten of leggen (eventueel met klittenband vastzetten.\nEr kan als er echt geen plaats is toch wel een dvd speler uit . Waarom zitten er twee in. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Die DVD-speler die zaten er al in vandaar, maar hebt inderdaad goed ontdekt bij dat eerste hardeschijf. Dat er aan de echterkant nog een lege plek is waar ik mijn tweede 2e hardeschijf daar kan inzetten.\r\n\r\nMaar alvast bedankt voor jullie reacties.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nkampers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 neem een externe usb harde schijf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 [QUOTE=MagicPc;339639]neem een externe usb harde schijf.[/QUOTE]\r\nAls je de topics een beetje volgt weet je dat hij net met ons advies een internet schijf heeft gekocht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Zet in ieder geval nooit een CD-ding samen met een schijf op 1 kabel want dan wordt de boel langzaam. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [quote=willem1940;339735]Zet in ieder geval nooit een CD-ding samen met een schijf op 1 kabel want dan wordt de boel langzaam.[/quote]\n \nWordt toch zo in de handleiding van een cd ding aanbevolen.\nOok als je \"on the fly\"wilt kunnen kopieren is het beter om de cd dingen niet samen op een kabel te zetten.,maar ieder met een hd.!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=Animal;339749]Wordt toch zo in de handleiding van een cd ding aanbevolen.\r\nOok als je \"on the fly\"wilt kunnen kopieren is het beter om de cd dingen niet samen op een kabel te zetten.,maar ieder met een hd.!![/QUOTE]\r\nMeten is weten.\r\n\r\nDat 2 CD-dingen SAMEN het misschien goed doen bij ophangen aan schijven zou best kunnen, maar de schijven zelf worden net zo langzaam als het CD-spul en dat is echt wel langzaam. CD mag van mij langzaam zijn maar niet rest-computer langzaam dank-zij-CD.\r\n\r\n2 CD-dingen master en slave samen op 1 kabel heb ik vaak genoeg gedaan en werkte pijnloos, zolang de jumpers inderdaad goed 1 master en 1 slave staan, wat men nogal eens vergeet omdat het met 1 alleen op een kabel niets uitmaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen