Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb een filmpje gemaakt met windows moviemaker van mijn vakantiefoto\'s met muziek eronder. De proefversie heb ik via windows dvd-maker kunnen branden. Nu heb ik de muziek gewijzigd en kan nu geen nieuwe dvd meer branden. Ook niet als ik alles wis en opnieuw begin. Windows dvd-maker begint met het brandproces en na korte tijd stopt het en krijg ik de melding:\r\n\r\nKan DVD niet maken.\r\nOnbekende fout.\r\n\r\nWie weet de oplossing voor dit probleem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg altijd deze melding tussen de 50 en 60% coderen!!! Eerder ging het altijd goed. Waar stopt bij jou het coderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Hallo HME,\r\nik ben in ieder geval blij dat ik een mede lotgenoot heb. Bij mij stopt het al na ongeveer 1% Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb inmiddels een kleinere film geprobeerd (ongeveer de helft van de eerst genoemde film dat gaat dus wel goed, het zit em dus in de grootte van het bestand, alleen ik heb ruimte zat en snap dus niet waar het mis gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 K\'ben d\'r uit.\r\nIk heb het virtueel geheugen groter gemaakt (5GB).\r\nNu loopt het coderen gewoon door. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2007 Kun je mij uitleggen hoe ik dit moet aanpakken? Ik heb geen idee hoe dit moet.\r\n\r\nHans58 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen