Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 (Ik heb windows xp, SP2.) \r\nIk heb een aflevering van een anime gedownload met Bitlord. Alleen als ik hem wil openen, krijg ik steeds zo\'n popup van \"In wmplayer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.\" En een zelfde popup voor explorer.exe, oftewel \"deze computer\". \r\nik heb het geprobeerd om niet te dubbelklikken op het gedownloade bestand maar met rechtermuis knop, openen met windows media player, maar dan doet hij het ook niet. Alles wordt direct afgesloten zodra ik het .avi bestand aanraak. Heeft iemand suggesties? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb een codec gedownload en nu werkt ie min of meer! Krijg nog steeds een foutmelding dat t programma moet worden afgesloten maar hij speelt nu in ieder geval. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 wmp is niet de enige die video bestanden kan afspelen vlc player bijvoobeeld speel bijna alles af en je kan er ondertiteling ondergooien \r\n\r\nBSplayer als je ff een beetje op internet speurt kan je de pro versie nog wel vinden maar die is ook heel handig en uitgebreid Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen