Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 In mijn Postvak IN staan 2berichten en in Postvak UIT 1bericht,die niet kunnen worden weergegeven.Ik kan ze ook niet verwijderen.Er staat:Er is een onverwacht probleem.Heb de oplossing van de FAQman geprobeerd,maar dit werkt niet.Wie heeft er een eenvoudige Nederlandse oplossing?Ik kan ook geen berichten versturen.Elanne.Sinds vanmiddag 2 berichten in Postvak UIT. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Wat bedoel je met Windows Mail? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Windows Mail is in Vista de opvolger van Outlook Express. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 ga eens naar [url]http://www.vistax64.com/tutorials/62560-windows-mail-problems.html[/url]\r\nsucces\r\nJan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Ben ik al geweest.\r\nDat Engels vind ik erg ingewikkeld.\r\nIs er geen Nederlandse uitleg?Wie kan mij eindelijk helpen.Het is me gelukt.De onverwijderbare berichten zijn er uit!!!\r\nHeb de oplossing van HP gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen