Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 sind kort hebben wij internet en bellen van hetnet in 1 maar nu zit het zo.\r\nkijk eerst even naar het plaatje op deze site\r\n\r\n[url]http://producten.hetnet.nl/instapsurfenenbellen-wathebiknodig.htm[/url]\r\n\r\ndaar zie je een tekeningetje van hoe je het moet aansluiten\r\nbij dit abonnement zat ook de KPN exparia box van siemens\r\n\r\nde telefoon aansluiting zit bij ons aande andere kant van de kamer en loop dus door de kamer naar de andere kant toe \r\ndaar zit de splitter dan de kpn box en dan \r\nje ziet dat er een internet kabel van de kpn box naar de pc moet geen probleem de pc staat er naast\r\n\r\nmaar nu zijn we dus gedwongen om de telefoon er ook naast te zetten \r\n\r\ndat is niet het grootste probleem maar nu komt het \r\n\r\nme broer heeft een nieuwe pc gekocht en die staat dus nu op zijn kamer \r\nwaardoor wij de pc beneden niet meer hoeven te delen en die kan dus naar mijn kamer toe \r\n\r\nboven hebben we geen internet kabel liggen \r\n\r\ndus er wat moet ik doen?\r\n\r\n2 pc boven moeten internet krijgen (bedraad)\r\nen de telefoon en de modem moeten beneden blijven \r\n\r\nik had al 1 oplossing 2 internetkabels naar boven leggen maar dat ziet er niet zo netjes uit \r\n\r\ndus weten jullie mischien iets?\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo Mutabay,\r\nvoorzover ik weet, is de Experiabox ook uitgevoerd met draadloos internet. Ergo, worden beide PC\'s met een draadloze netwerkkaart uitgerust en de Experiabox voor draadloos internet geaktiveerd wordt (lees hoe dit te doen de meegeleverde gebruikshandleiding), hoef je geen kabels aan te leggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 ja ik had het al eerder geprobeerd met draadloos maar dat was toch veel langzamer dan bekabeld Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 heb ik al eens gedaan maar draadloos is veel langzamer dan bekabeld (bij mij dan) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 dat draadloos was bij mij langzamer \r\nmaar dat zou miscien ergens aan kunnen liggen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen