Ga naar inhoud

onleesbare tekens in werkbalk

Anoniem2

Aanbevolen berichten

In mijn werkbalk van Outlook Express verschijnen rechts bijzondere, onleesbare, dingen (zie tekening in bijlage).\r\nZe hebben precies iets met mijn antivirusprogramma te maken. Als ik op het meest rechtse icoon klik, opent Panda op de Beveiliging en als ik daar dan gewoon OK klik, kan ik gewoon mails verzenden. Klik ik niet op dat icoon dan krijg ik de melding dat msimn.exe beschadigd kan zijn en stopt alles. Ik heb dit bestand al vervangen door een van een ander computer en er wijzigt niets, zelfs na een heropstart niet.\r\n\r\nIs er iemand die hier ervaring met heeft en die weet hoe je die dingen verwijderd en/of hoe je dit probleem oplost (op mijn tweede computer staat dezelfde PPandaversie en Outlook Express werkt normaal).\r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Klik voor alle zekerheid bovenin tamelijk links eens Beeld, Codering, Automatische selectie (misschien daarna nog een keer te herhalen); wat er allemaal precies dan \"automatisch\" gaat is mij nooit helemaal duidelijk geworden maar soms helpt het tegen rarigheidjes.\r\n\r\nOok Outlook Express sluiten en heropenen verhelpt wel eens iets.\r\n\r\nIn niet-internetprogramma\'s zag ik zoiets ook wel eens maar dat had dan meestal te maken met beschadigde bestanden en vaak een stervende harde schijf die meestal een keer te heet was geweest.\r\n\r\n[b]O en nog: als je in Software Internet Explorer aanklikt, krijg je een optie \"IE zichzelf laten repareren\" en aangezien Outlook Express onderdeel is van Internet Explorer wordt die dan meteen ook opgefrist.[/b]
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;339442]Klik voor alle zekerheid bovenin tamelijk links eens Beeld, Codering, Automatische selectie (misschien daarna nog een keer te herhalen); wat er allemaal precies dan \"automatisch\" gaat is mij nooit helemaal duidelijk geworden maar soms helpt het tegen rarigheidjes.\r\n\r\nOok Outlook Express sluiten en heropenen verhelpt wel eens iets.\r\n\r\nIn niet-internetprogramma\'s zag ik zoiets ook wel eens maar dat had dan meestal te maken met beschadigde bestanden en vaak een stervende harde schijf die meestal een keer te heet was geweest.\r\n\r\n[b]O en nog: als je in Software Internet Explorer aanklikt, krijg je een optie \"IE zichzelf laten repareren\" en aangezien Outlook Express onderdeel is van Internet Explorer wordt die dan meteen ook opgefrist.[/b][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt. Ik ga dit eens uitproberen.
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;339442]Klik voor alle zekerheid bovenin tamelijk links eens Beeld, Codering, Automatische selectie (misschien daarna nog een keer te herhalen); wat er allemaal precies dan \"automatisch\" gaat is mij nooit helemaal duidelijk geworden maar soms helpt het tegen rarigheidjes.\r\n\r\nOok Outlook Express sluiten en heropenen verhelpt wel eens iets.\r\n\r\nIn niet-internetprogramma\'s zag ik zoiets ook wel eens maar dat had dan meestal te maken met beschadigde bestanden en vaak een stervende harde schijf die meestal een keer te heet was geweest.\r\n\r\n[b]O en nog: als je in Software Internet Explorer aanklikt, krijg je een optie \"IE zichzelf laten repareren\" en aangezien Outlook Express onderdeel is van Internet Explorer wordt die dan meteen ook opgefrist.[/b][/QUOTE]\r\n\r\nDat met die codering helpt niets. Zelfs niet na een heropstart.\r\n\r\nEn die optie \"IE zichzelf laten repareren\" vind ik nergens terug.\r\n\r\nHopen op andere oplossingen maar .\r\n\r\nAlvast bedankt voor het antwoord.
Link naar reactie
Dit probleem lijkt op een beschadigde .DLL bestand.\nHeb je geprobeert om Panda te dé-installeren en dan opnieuw te installeren ?\n\nAls dat niet lukt:\nDoe eerst een schijfcontrole.\nIn een opdrachtdrachtprompt (ergens in menu start) type je:\n\nSFC /scannow\n\nEn drukt ENTER.\nDaarmee worden essentieële systeembestanden gecheckt en eventueel vervangen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;339665]Dit probleem lijkt op een beschadigde .DLL bestand.\r\nHeb je geprobeert om Panda te dé-installeren en dan opnieuw te installeren ?\r\n\r\nAls dat niet lukt:\r\nDoe eerst een schijfcontrole.\r\nIn een opdrachtdrachtprompt (ergens in menu start) type je:\r\n\r\nSFC /scannow\r\n\r\nEn drukt ENTER.\r\nDaarmee worden essentieële systeembestanden gecheckt en eventueel vervangen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb Panda al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd alvorens ik mijn vraag hier stelde.\r\nDie schijfcontrole zal ik eertsdaags eens uitproberen.\r\n\r\nBedankt voor de tips.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...