Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 mijn dochter heeft een tomtec mp3/media player gekregen van 1gb.\r\n\r\nik weet wel hoe ik er liedjes op moet zetten, maar de foto\'s en filmpjes niet.\r\n\r\nwie kan mij uitleggen hoe dat moet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 is het een mp3 speler de ook video en foto kan of gewoon om dat ding als m stick te gebruiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 bedoel je of hij het kan opnemen?\r\n\r\nnee dat kan hij niet.\r\n\r\nhij heeft wel een geluidsopnamefunctie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 kan iemand mij hier bij helpen?\r\n\r\nik weet niet hoe ik foto\'s er op moet zetten.\r\n\r\nof gaat het net zo als bij de liedjes?\r\n\r\nkomen ze dan niet op dezelfde plaats te staan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 je kan een mp3-speler gebruiken als mp3-speler , maar de duurdere typen hebben ook een schempje waar je foto\'s en of video op kan kijken.\r\ndat bedoelde kieshunter waarschijnlijk.\r\n\r\ndus dan wordt de vraag: wil je foto\'s en of video op deze tomtec afspelen??\r\nen kan deze speler dat wel?\r\n\r\nof wil je er foto\'s en of video opzetten om dan mee te nemen naar een andere pc en dan daar bekijken??\r\n\r\nin beide gevallen kan je de tomtec gewoon aansluiten op de pc en dan een mapje kopiëren naar de tomtec. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 volgens de superkleine beschrijving moet ik er wel foto\'s en video\'s op kunnen zetten.\r\n\r\nmijn dochter wil het op de tomtec kunnen bekijken.\r\n\r\nik zal het morgen proberen of mij dat lukt.\r\n\r\nin ieder geval bedankt voor de reaktie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen