Ga naar inhoud

Leren Java shrijven

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Borland JBuilder is wel redelijk, daarmee heb ik het moeten leren.\r\n\r\nOverigens is Java niet echt de programmeertaal van mijn keuze. Er zijn andere talen waarmee je meer kan en ook nog eens makkelijker zijn.\r\nAls \'programmeren\' het vereiste is en niet \'Java\', dan zou je ook eens moeten kijken naar C++ (software: Visual C++ Express van Microsoft, gratis). Voor niet-veeleisende applicaties (zomaar iets willen programmeren) is om te beginnen Visual Basic wellicht ook iets (Visual Basic Express editor, Microsoft, gratis).
Link naar reactie
Borland JBuilder is wel redelijk, daarmee heb ik het moeten leren.\r\n\r\nOverigens is Java niet echt de programmeertaal van mijn keuze. Er zijn andere talen waarmee je meer kan en ook nog eens makkelijker zijn.\r\nAls \'programmeren\' het vereiste is en niet \'Java\', dan zou je ook eens moeten kijken naar C++ (software: Visual C++ Express van Microsoft, gratis). Voor niet-veeleisende applicaties (zomaar iets willen programmeren) is om te beginnen Visual Basic wellicht ook iets (Visual Basic Express editor, Microsoft, gratis).\r\n\r\nOverigens kan een boek als \'Java voor Dummies\' ook heel handig zijn.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...