Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik ben van plan om Java te leren. Kent iemand toevallig goede software waarmee ik het kan leren. En waar k dat zou kunne kopen :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 [URL=\"http://www.java2s.com/Tutorial/Java/CatalogJava.htm\"]http://www.java2s.com/Tutorial/Java/CatalogJava.htm[/URL]\r\n\r\nmisschien heb je hier wat aan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Borland JBuilder is wel redelijk, daarmee heb ik het moeten leren.\r\n\r\nOverigens is Java niet echt de programmeertaal van mijn keuze. Er zijn andere talen waarmee je meer kan en ook nog eens makkelijker zijn.\r\nAls \'programmeren\' het vereiste is en niet \'Java\', dan zou je ook eens moeten kijken naar C++ (software: Visual C++ Express van Microsoft, gratis). Voor niet-veeleisende applicaties (zomaar iets willen programmeren) is om te beginnen Visual Basic wellicht ook iets (Visual Basic Express editor, Microsoft, gratis). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Borland JBuilder is wel redelijk, daarmee heb ik het moeten leren.\r\n\r\nOverigens is Java niet echt de programmeertaal van mijn keuze. Er zijn andere talen waarmee je meer kan en ook nog eens makkelijker zijn.\r\nAls \'programmeren\' het vereiste is en niet \'Java\', dan zou je ook eens moeten kijken naar C++ (software: Visual C++ Express van Microsoft, gratis). Voor niet-veeleisende applicaties (zomaar iets willen programmeren) is om te beginnen Visual Basic wellicht ook iets (Visual Basic Express editor, Microsoft, gratis).\r\n\r\nOverigens kan een boek als \'Java voor Dummies\' ook heel handig zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Misschien eerst nederlands leren schrijven? :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik denk de beste methode om gewoon boeken te kopen in begrijpelijke taal\r\nInmiddels heb ik deze ook aangeschaft voor mijn opleiding\r\n\r\nTitels zijn: java voor studenten en java from the beginning\r\nBij bol.com moet je ze wel kunnen vinden:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2008 [QUOTE=aart007;393024]is er geen goeie handleiding in het nederlands over java?[/QUOTE]\r\n\r\nNatuurlijk is er wel een goede handleiding Java in het nederlands! ga anders een keer naar Broese. Daar hebben ze onwijs veel boeken over programmeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen