Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik heb een probleem waar zeker een oplossing voor is, maar waar??\r\n\r\nWij hebben thuis een voip abonnement bij solcon.. dus geen KPN aansluiting meer!\r\nNu wil ik bellen via de pc, ja dat kan via MSN en SKYPE dat weet ik, maar dat wil/bedoel ik niet. Via die programma\'s ben ik een individu..\r\n\r\nWij hebben thuis twee draadloze telefoons.. één beneden, één op de slaapkamer van mn ouders. Echter als ik thuis ben heb ik standaard de telefoon van de slaapkamer naast mn pc liggen: frustratie voor mij want nu moet ik van de zolder naar beneden lopen, frustratie van mn ouders, want \'s avonds heb ik hem niet terug gebracht :p\r\n\r\nMijn idee is dus.. als de huis telefoons overgaan, moet mijn pc ook over gaan.. hij moet mijn pc dus zien als een derde telefoon.. in principe moet het kunnen want de solcon VOIP signalen gaan via dezelfde router als mijn ethernet signalen...\r\n\r\nWeet iemand een oplossing voor mij?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen