Ga naar inhoud

Wallpaper instellen/System volume map openen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een win xp computer waarvan ik de wallpaper niet van kan veranderen, als ik eigenschappen doe en bureablad en de afbeelding uit bladeren kies en op toepassen-> ok klik dan krijg ik de afbeelding niet, dit heb ik met elke afbeelding. Het enige wat ik krijg is de achtergrond kleur wat standaard blauw is. Weet iemand hoe ik dit oplos\r\nOok heb ik een paar virussen in de map c:\\system volume information staan, als ik dit in uitvoeren typ ga ik naar de map maar zijn de bestanden/mappen verborgen, ik maak ze zichtbaar bij de mapopties maar er komen geen mappen/bestanden tevoorschijn terwijl als je eigenschappen in de map doet zegt dat het 1gb> is.\r\nNog een klein probleem, de titelbalk (met kruisje minnetje en vergroten) is erg klein. het is ong de helft kleiner dan normaal en ik weet niet hoe ik dit weer in normale grootte krijg.\r\nNog een probleem: als ik naar C:\\windows ga krijg je zo\'n melding dat er verborgen bestanden zijn en dat je niet in deze map moet kloten, en moet je op bestanden weergeven klikken. maar dit moet ik op de hele C schijf doen, bij elke map en het komt aldoor terug. Dit ik heb op andere computers nog nooit gezien.\r\n\r\nbvd
Link naar reactie
Een paar dingen van je lijstje herken ik:\r\n\r\n- zorg dat je voldoende rechten hebt; misschien moet je inloggen als Administrator, hangt er van af hoe je XP is ingedeeld.\r\n\r\n- ga in MapOpties (bovenaan in Verkenner onder Extra, of: via Configuratiescherm) en (ont)vink daar op ik meen 3 of 4 regels dingen zodanig dat GEEN ENKEL bestand wordt verborgen en ALLES getoond, hoe geheim of systemig of speciaal of wat dan ook. Dan klikken op TOEPASSEN en ten laatste op \"Alle Mappen Eender\".
Link naar reactie
Wanneer je de eigenschappen van de achtergrond niet kunt veranderen is dat vaak door malware aangepast.\n \nVirussen in c:\\system volume information (systeemherstel bestanden) kun je verwijderen door systeemherstel helemaal uit te schakelen. Dan worden alle systeemherstelpunten uit je systeem verwijderd, je hebt er toch al niets meer aan als er virussen in zitten.\n \nComputer scannen met wat [B]goede[/B] anti-virus/anti-malware programma\'s en na het verwijderen van eventuele malware en opnieuw opstarten kun je systeemherstel weer inschakelen.\n \nTip; Met Prevx 2.0 kun je het systeem scannen op malware én Beeldscherm en Achtergrond instellingen die door malware zijn uitgeschakeld weer inschakelen.
Link naar reactie
het uitzetten van systeemherstel heeft gewerkt, maar installeren van prevx 2.0 niet, ik krijg deze foutmelding: \'setup cannot continue cause of an error\". lekker duidelijk weer. dit heb ik met meerdere programma\'s. Ik denk dat mijn windows installer kapot it. dus heb ik windows installer 2.0 en 3.0 en 3.2v2 proberen te downloaden maar als ik het opstart krijg ik een fout dat ik het systeem opnieuw moet installeren en dat ik dit al eerder had moeten doen.\r\niemand een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...