Ga naar inhoud

Harde Schijf wel zichtbaar in computerbeheer

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?\r\nIk had een externe HD (Maxtor 160GB) met daarop een paar uur bewerkte video. Deze schijf was niet meer zichtbaar op de pc, ik heb de behuizing ervan af gehaald en hem als interne HD aangesloten op de plek van de CD speler.\r\nIn computerbeheer is de schijf nu te vinden als schijf 0, standaard en niet toegewezen. Vanuit computerbeheer kan ik alleen maar naar eigenschappen, daar wordt aan gegeven dat het apparaat correct werkt. Ik kan er echter nog steeds niet bij!\r\n\r\nIk zou heel graag die uren video willen verplaatsen naar mijn nieuwe externe schijf maar ik weet niet hoe!
Link naar reactie
Ik ga maar proberen of het inderdaad werkt met het verzetten van een jumpertje, misschien werkt dat. De schijf heeft altijd gewoon gedraaid onder XP home totdat ik er ineens niet meer bij kon komen. Het is geen S ATA schijf, ik haal de connector kabel van de DVD speler af om hem daar op aan te sluiten, hij draait dan wel en wordt ook warm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...