Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo\r\n\r\nIk kan de Office Centre folder niet openen.\r\n\r\nIk heb de nieuwste versie voor Vista van Adobe Reader en toch kan ik de folder van [url]www.officecentre.nl[/url] niet in pdf openen hoe kan dat?.\r\n\r\nIk kan de folder eigenlijk wel openen maar dan doet die het niet wie heeft hier een oplossing voor?.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Juist ja...\n\nJe kan hem eigenlijk wel openen maar dan doet die het niet...\n\nWat gebeurt er als je hem opent? En hij opent niet maar toch wel eigenlijk niet maar ja maar hij doet het niet, wat gebeurt er dan?\n\nSpecifieker zijn aub. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2007 [QUOTE=Quzex;338977]Juist ja...\r\n\r\nJe kan hem eigenlijk wel openen maar dan doet die het niet...\r\n\r\nWat gebeurt er als je hem opent? En hij opent niet maar toch wel eigenlijk niet maar ja maar hij doet het niet, wat gebeurt er dan?\r\n\r\nSpecifieker zijn aub.[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik de folder open dan krijg ik die dingen wel in beeld wat er in die folder staat en als ik dan naar beneden wil scrollen dan floept alles zo maar weg wat in die folder staat en soms krijg ik ook alleen maar een d.grijze achtergrond in die folder met niks erin.\r\n\r\nLinks staan dan allemaal logo\'s waaronder een verrekijker en een groene logo met een vraagteken erin.\r\n\r\nHeb je enig idee wat er aan de hand is?.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2007 Heb je het over folder 18a? Die kan ik ook niet openen. Ik denk dat het probleem bij Office Center ligt en niet bij jou. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 [QUOTE=Quzex;339086]Heb je het over folder 18a? Die kan ik ook niet openen. Ik denk dat het probleem bij Office Center ligt en niet bij jou.[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan alleen die folder openen met lcd tv\'s erin die doet het wel goed maar de andere folders kan ik niet openen.\r\n\r\nOp de andere pc kan ik alle folders wel openen rara hoe kan dat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 Folders werken hier allemaal prima. Sla de folder eerst eens op (rechtsklik > Doel opslaan als...), sluit de browser en probeer dan eens.\r\n\r\nFolders zijn nogal groot, misschien kan de pdf-reader in de browser er niet goed mee om gaan en kan \'ie dat wel zodra stand-alone wordt geopend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 Hallo\r\n\r\nHet probleem is opgelost en het lag aan de virusscanner die ik heb.\r\n\r\nIk heb omdat ik ook internetproblemen had GData internetsecurity 2007 verwijderd en alles doet het perfect ook kan ik de Officecentre folders weer openen.\r\n\r\nBedankt voor alle reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen