Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Beste mensen, Ik heb weer jullie deskundig hulp nodig. Laptop van mijn dochter was gechrashed. Ik heb XP opnieuw geinstallerd, plus draadloos card aangesloten en dit doet het allemaal perfect. Mijn probleem is, als ik een cable aansluit, van de vaste internet verbinding Adsl ziet de pc dit niet!!! voor de crash, kon je zowel als draadloos als met cable online komen. Hoe kan ik dit herstelling?????? vast bedankt voor jullie hulp;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Driver voor de lancard installen dus voor de utp kaart) kijk eens bij apparaatbeheer en dan hardware kijk eens of je van die gele uitroeptekens ziet ?!?!?! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Zoals gezegd, de driver voor de netwerkkaart moet geïnstalleerd zijn.\n\nHet kan ook dat er geen Internet protocol (TCP/IP) is geïnstalleerd en \"gebonden\" is aan de netwerkkaart, omdat draadloos al aanstond bij installatie ?\n\nDe simpelste oplossing misschien: Draadloos uitschakelen, en de Wizzard Internet verbinding opnieuw een connectie laten maken, maar nu dmv de netwerkkaart ?\nIk las net: bij een laptop is er (vaak ?) een schakelaar aan de buitenkant om draadloos aan/uit te zetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen