Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 [FONT=Arial][SIZE=2]Ik wil graag adsl aansluiten op een oude pc van me om hem als server te gebruiken. Maar de aansluiting er op is nog van vroeger (inbelverbinding) Ik krijg me [/SIZE][/FONT][FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1][FONT=Arial][SIZE=2]CAT5-UTP kabel er niet in. Hoe kan ik er toch voor zorgen dat ik er adsl op kan gebruiken?[/SIZE][/FONT]\n[/SIZE][/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Ok, erg bedankt. Welke merken zijn goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Gewoon een goedkope van een tientje of zo, niet te veel risico nemen.\r\nNu zit er blijkbaar een MODEM in, geen netwerkkaart.\r\nDie MODEM kan er dus uit.\r\n\r\nEven opletten of de kaart die je koopt je besturingssysteem ondersteunt, want vele hebben geen drivers meer voor ouder dan XP of zo.\r\nAnders in een tweede hands zaakje vragen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 meer specs \r\nwelk besuringstysteem \r\ngoede merken dat maakt niet uit gewoon \r\nzo min mogelijk er voor betalen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Kijk \'s in de kringloopwinkel. Soms voor een grijpstuiver een oud bakkie waar wel nog een bruikbaar netwerkkaartje in zit (alleen moet je dan wel aan de driver zien te komen...) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2007 [QUOTE=dcl;338961]Kijk \'s in de kringloopwinkel. Soms voor een grijpstuiver een oud bakkie waar wel nog een bruikbaar netwerkkaartje in zit (alleen moet je dan wel aan de driver zien te komen...)[/QUOTE]\r\n\r\nidd, je hebt er al voor 5€ met lan kaart (aleen let er wel op dat het ook een ISA in plaats van PCI kaart kan zijn dus als je niet over ISA poorten beschikt (pc jonger dan ongeveer 6-7 jaar en sommige merk pc\'s) je er niks mee kunt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Zoek naar een 3com (3c905) kaartje. De drivers voor win9x staan nog op de site van 3com en soms heeft zelfs win98 de drivers al \"aan boord\".\r\nHeb er hier anders nog wel een paar van die kaarten liggen. Wil er best 1 kostenloos naar je opsturen. Desnoods met driverdiskette. Getest en wel.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 [QUOTE=Toolman;339650]Zoek naar een 3com (3c905) kaartje. De drivers voor win9x staan nog op de site van 3com en soms heeft zelfs win98 de drivers al \"aan boord\".\r\nHeb er hier anders nog wel een paar van die kaarten liggen. Wil er best 1 kostenloos naar je opsturen. Desnoods met driverdiskette. Getest en wel.:)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDat is nog eens een goed aanbod :o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Moet je alleen even weten of het om ISA of PCI gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 [QUOTE=Toolman;339650]\r\nHeb er hier anders nog wel een paar van die kaarten liggen. Wil er best 1 kostenloos naar je opsturen. Desnoods met driverdiskette. Getest en wel.:)[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=jim565656]Dat is nog eens een goed aanbod [/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad! Superservice op dit superforum. :eek: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Zoals iedereen al zegt \n\nTik een kaart op de kop een LANKaart Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Mobo\'s met Isa-sloten hebben ook pci-sloten. Anders heb je wel een echt antiek pc\'tje.\r\nToevalig gisteren (echt waar!!!) m\'n laatste ISA-kaartjes gescrapped. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 ISA dat is zon mega lange zwarte poort toch ? :)\r\n\r\nPCI gebruik ik nog wel :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 [QUOTE=jim565656;339810]ISA dat is zon mega lange zwarte poort toch ? :)[/QUOTE]\r\nBingo...\r\n\r\nLiever PCI, maar van 3com zijn goede LAN ISA kaarten, waarvan Windows altijd wel drivers aan boord heeft.\r\nMaar bij PCI weet je iets zekerder dat het Plug en Play is, terwijl bij ISA nog wel eens conflicten kan geven die je dan met tactisch slotgebruik en IRQ instellingen moet zien op te lossen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen